Volkswagen Gran Lavida: další VW pro Čínu

Mezi četnými novinkami, jež Volkswagen představil v Šanghaji, se objevil také model Gran Lavida.

Novinku jsme vám na prvních snímcích ukázali již v půli března, ale tentokrát se na ni můžete podívat pořádně. Vůz s označením Volkswagen Gran Lavida je čímsi mezi hatchbackem a kombíkem a odvozen je z již dříve představeného sedanu Volkswagen Lavida. Na první pohled si tedy opět všimneme designu karoserie mísícímu vlivy aktuálních modelů značky Volkswagen, hlavně pak Golfu VII a Passatu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Gran Lavida ve své konečné podobě

Gran Lavida stojí na stejné podlahové plošině PQ34 a stejné budou také zážehové motory v podobě čtyřválců 1,6i s výkonem 105 koní (77 kW) a 1,4 TSI o výkonu 132 koní (97 kW). Délka karoserie se oproti výchozímu sedanu zkrátila ze 4 605 na 4 454 mm. Gran Lavida se bude vyrábět od letošního června v továrně Shanghai Volkswagen.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek