Volkswagen Gran Lavida: další VW pro Čínu

Mezi četnými novinkami, jež Volkswagen představil v Šanghaji, se objevil také model Gran Lavida.

Novinku jsme vám na prvních snímcích ukázali již v půli března, ale tentokrát se na ni můžete podívat pořádně. Vůz s označením Volkswagen Gran Lavida je čímsi mezi hatchbackem a kombíkem a odvozen je z již dříve představeného sedanu Volkswagen Lavida. Na první pohled si tedy opět všimneme designu karoserie mísícímu vlivy aktuálních modelů značky Volkswagen, hlavně pak Golfu VII a Passatu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Gran Lavida ve své konečné podobě

Gran Lavida stojí na stejné podlahové plošině PQ34 a stejné budou také zážehové motory v podobě čtyřválců 1,6i s výkonem 105 koní (77 kW) a 1,4 TSI o výkonu 132 koní (97 kW). Délka karoserie se oproti výchozímu sedanu zkrátila ze 4 605 na 4 454 mm. Gran Lavida se bude vyrábět od letošního června v továrně Shanghai Volkswagen.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

dnes | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

včera | Milan Lažanský | 15 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků