Volkswagen Golf VIII: Hybrid 1.0 TSI, elektrické turbo a spotřeba 4,5 litru

6 komentářů

Kolemjdouci
30. ledna • 21:56

Ty v.l.e! 110kw, 1litr, tři válce, to bude hightec jak ve Formuli 1. To se taky budou menit motory tak často, jako ve Formuli 1 po dvou závodech ? :-)

Adolf
11. ledna • 13:17

Mám auto,které jezdí reálně za 5 litrů(delší trasy nad 10km) Proč bych vozil baterky a jezdil za 4,5? Možná za 4,5:-D

Kolemjdouci
30. ledna • 22:00

Protoze to chteji militantni zeleni urednici z EU a co te to bude stat na to ser.. .

Kolemjdouci
3. listopadu • 21:20

Nejlepsi bude se odstehovat z Evropy a osvobodit se od nadvlady orientalnich filolozek a magister statni administrativy. Kdo ma prehled o beznem vzdelani eurounijnich komisarek a komisaru, nebude se divit co pisu. Uz me opravdu nebavi si nechat otravovat zivot naprosto nekompetentnimi lidmi.

Masorad
3. listopadu • 21:39

A nebo bude stacit napr. nekupovat ty jejich vymysly :) Ja si ted dopral poctivou starou V8 a jezdim za 8 - XX litru na 100km a jsem vysostne spokojenej. Nejaky 3 valce na baterky jsou mi ukradeny i s eurokomisarkama.

Art Vandelay
3. listopadu • 9:49

To su Plug-In hybridy co maju tabulkove hodnoty 2l na 100km pretoze cisto na bateriu idu 20-30 km a nie klasicke hybridy. Ak hovorite o novom Golfe ako o hybride, nie je dovod aby mal az taku nizku spotrebu, lebo bude fungovat ako Prius, cize electromotor pomaha pri rozbiehani a v poposuvani auta v zapchach.

Doporučujeme

Články odjinud