Volkswagen Golf VII: na světě jsou první podrobné informace

Nová, v pořadí už sedmá, generace legendárního Volkswagenu Golf se určitě ukáže na autosalonu v Paříži. Světová premiéra by ovšem měla proběhnout dříve, konkrétně 4. září v Berlíně. Už teď jsou ale na světě první podrobnosti.

Jako základ pro nový Golf poslouží platforma MQB. Novinka je dlouhá 4255 mm, široká 1799 mm a vysoká 1452 mm, tedy je delší o 56 mm, na šířku přibrala 13 mm a naopak z výšky ubrali inženýři 28 mm. Rozvor povyrostl o 59 mm. Větší rozměry samozřejmě znamenají více prostoru pro pasažéry i pro zavazadla. Objem zavazadelníku je 380 l, tedy o třicet litrů větší.

Testy | Sportovní auta | Volkswagen | Volkswagen Golf

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Hmotnost nového Volkswagenu Golf šla dolu až o 100 kilogramů, a to jak díky použití lehkých materiálů, tak díky dalším úpravám. Například kabeláž je lehčí o tři kilogramy. Své k tomu řekne také nová (opět lehčí) jedna-čtyřka TSI, kterou jsme si už představili v kombinaci s VW Polo BlueGT. Takže i Golf dostane systém vypínání dvou válců. Jak přesně bude vypadat nabídka motorizací, to zatím není úplně jisté. Kromě potvrzené jedna-čtyřky naladěné na 140 k se mluví o vrcholném GTI s motorem o výkonu 225 k. Další informace na sebe určitě nenechají dlouho čekat.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků