Asi jenom autorizovaný, co? Už vidím, jak to nějakej strejda opravuje doma na koleni. To budou pořádný rány.
ako vdy, kazdy pohlad na tuto sedmicku mi bocnym dolnym prelisom pripomina ceeda...
Stoupající prahový prolis, spojující dolní hranu předního nárazníku a téměř horní hranu zadního nárazníku poprvé použilo Audi na A6 v roce 2004 a včetně přední masky, která přerušila linii nárazníku to byla absolutní designová novinka a byla to bomba. Postupně jak boční prahový stoupající prolis, tak i přední masku úspěšně opajcovala spousta výrobců všech kontinentů na mnoha modelech včetně vzpomínaného cedníku. Koneckonců na cedníku není originálního vůbec nic, udělali ho ve vývojovém centru v německu systémem pejsek-kočička dort tj. slepili dohromady statisticky zjištěné, líbivé kousky z různých aut tak, aby udělali konečně přijatelné korejské auto. Je to takový paroubkovský styl. Nemaje svůj názor - řídí se jen průzkumy veřejného mínění.
velmi dobre napisane ;-)
Jen řečnícká otázka (Paroubka vynechme): A není to tak vlastně správně?(...než lamentovat nad pokulhávajícími prodeji zrůdiček typu Monster nebo Hurvínek a dožadovat se šrotovného? ;-)
Ale ano, já proti tomu nic nemám, pajcování je matka pokroku, jenom mně trochu nadzvedlo, když z takové slátaniny dělá někdo srovnávací etalon.
Ty chceš snad naznačovat, že by se pokrokový, moderní a originální šrotwágen inspiroval u nějaké korejské rejže? Kacíř, upalte ho! :-D
:-D
No nezbývá než jen zatleskat kreativním designerum VW :-P
Spíš mi to připomína facelift současné generace. Vezmem současného Golfa,ve fotošopu ho roztáhnem do šíře a délky a máme toto(včetně ostřejších rysů). Stejně moc nechápu humbuk kolem 7. generace, když ta 6. je v prodeji rok(?)
taky to tak vidim...spise facelift 6 nez nova generation
Pánové, jste mimo. Současná, šestá generace je faceliftem páté. Sedmá bude nové auto (i když třeba bude vypadat stejně).
Změna generace neznamená to, že auto hlavně vypadá jinak zvnějšku. To je mi koneckonců jedno. Hlavně, že se mění uvnitř pajšl. Například rendlík dělá takové tvarové přemety a přitom uvnitř je to stále stejná šrotkára. Takže pro mně je R19 a dnešní megan stále stejná generace nepoužitelných aut. Praktické zkoušení jejich generačních skoků a diskuze o dosaženém pokroku s radostí přenechávám jiným nešťastníkům.U golfu V a IV jsou tak zásadní změny uvnitř, že pro mě to je generační posun, i když zvnějšku jsou si hodně podobné.
r19 a sucastny megan stále stejná generace nepoužitelných aut???no asi by s mal menej fajcit :-)
Já to beru. Ovšem pokud si kupuji novou generaci auta, tak čekám, že bude vypadat trochu oslišně od ustupující generace. Jsem totiž jeden z těch hloupých zákazníků, co vybírá auto i podle vnějšího kabátku. Proto se taky dívím, když mezi 5 a 6 je takový rozdíl, proč po cca roce prodejů 6-ky jdou do světa obrázky 7. Budí to dojem, že 6 nebude mít tak dlouhý životní cykl.
Neříkám, že to co jsem řekl je pravda, ale ať je to tak či onak, 7. verze vizuelně(podle předložených obrázků) připomíná ostřeji řezanou šestku.
Uz stavajici 6ta generace je prakticky k nerozeznani od 5te. A kdyz se podivam na tyhle ilustrace... no... opet nevidim zadny rozdil.
...
Zepředu se mi to zamlouvá, zezadu bych dal přednost oblým zadním svítilnám.Nicméně kam ten vývoj spěje, dnešní generace Pola dorostla prvních generací Golfu, dnešní Golf dorostl prvních generací Passatu, dnešní Passat dorostl prvních generací Phaetonu, dnešní Phaeton dorostl prvních generací Transporteru, dnešní Transporter dorostl prvních generací Multivanu, dnešní Multivan dorost prvních generací autobusů, dnešní autobusy prvních generací vlaků atd. :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.