Volkswagen Golf VI: 4Motion jen pro TDI

Nový Volkswagen Golf šesté generace nyní lze získat s trvalým pohonem všech kol i pro vznětový motor 2,0 TDI. Díky tomu lze nyní skloubit požadavky na hospodárný provoz s potřebami zlepšené trakce zejména na vlhkých či promrzlých cestách. Tím však použití systému 4Motion v Golfu končí a s dalšími motory jej nebude možno objednávat, jelikož poptávka po takto vybavených vozech řady Golf neplní očekávání Volkswagenu.
 
Pro tento účel zejmě Volkswagen zvolil osvědčenou soustavu 4Motion se spojkou haldex, převzatou z předchozí generace Golfu. Tam se jednalo o druhou generaci tohoto systému, jež navazuje na předchozí systém Syncro a první generaci 4Motion, jež se představila přesně před deseti lety. Mezi její výhody patří nižší hlučnost, rychlejší a plynulejší reakce na zmeny trakčních podmínek na jednotlivých nápravách a prodloužení servisního intervalu, který se prodloužil z 30 000 na 60 000 km.
 
Volkswagen Golf VI bude ve verzi 4Motion kombinován s dvoultrovým vznětovým motorem s výkonem 140 koní, doplněným šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením. Tento vůz by měl dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h pod 10s a rychlosti těsně přes 200 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf VI: 4Motion 
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků