Volkswagen Golf VI: 4Motion jen pro TDI

Nový Volkswagen Golf šesté generace nyní lze získat s trvalým pohonem všech kol i pro vznětový motor 2,0 TDI. Díky tomu lze nyní skloubit požadavky na hospodárný provoz s potřebami zlepšené trakce zejména na vlhkých či promrzlých cestách. Tím však použití systému 4Motion v Golfu končí a s dalšími motory jej nebude možno objednávat, jelikož poptávka po takto vybavených vozech řady Golf neplní očekávání Volkswagenu.
 
Pro tento účel zejmě Volkswagen zvolil osvědčenou soustavu 4Motion se spojkou haldex, převzatou z předchozí generace Golfu. Tam se jednalo o druhou generaci tohoto systému, jež navazuje na předchozí systém Syncro a první generaci 4Motion, jež se představila přesně před deseti lety. Mezi její výhody patří nižší hlučnost, rychlejší a plynulejší reakce na zmeny trakčních podmínek na jednotlivých nápravách a prodloužení servisního intervalu, který se prodloužil z 30 000 na 60 000 km.
 
Volkswagen Golf VI bude ve verzi 4Motion kombinován s dvoultrovým vznětovým motorem s výkonem 140 koní, doplněným šestistupňovou převodovkou s manuálním řazením. Tento vůz by měl dosáhnout zrychlení z 0 na 100 km/h pod 10s a rychlosti těsně přes 200 km/h. 

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf VI: 4Motion 
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků