Volkswagen Golf Variant dorazil na český trh ve verzi 1.4 TGI

7 komentářů

r
28. ledna • 20:40

opet kombinace neceho co je nesmysl, podle me by mel koncern vw udelat na ty svoje konzumni herky adekvatni cenu, drive delal kvalitu, ale ted uz jen hafo srotu, co se rozpada a sype hned od nova. a zaroven pak za kdejakej plastovej smejd (nahradni dil) opet chce zlocinecky ceny.

Revan_21
28. ledna • 21:55

Je pravda že plastove dily nejsou nejlevnější... Odborník měl nového Superba... a ač nikdo nechapal jak se mu to porařilo... tak si zlomil vnitřní kliku od dveří...
Novej díl stál tučných 2,5k... ale bylo to vyměněno v ramci záruky.

><
29. ledna • 9:42

Záruka u auta? :-D Kde žijete? Všechno na autě je spotřebka a prakticky na nic se záruka nevztahuje.

Revan_21
29. ledna • 19:25

Vtom případě se mi ta záručný oprava asi zdála.
Klika od dveri rozhodne neni spotrebka. Na autech vydrží i desítky let... Takze kdyz se po pul roce zlomí tak je to na 99% zpusobeno výrobní vadou... Takže se na to vztahuje záruční výměna.

Revan_21
28. ledna • 20:54

Nové auto? Záruka? Nic? :)

Pantani
1. února • 10:08

Záruka? To považuju za vtip. Ona totiž u VW jako by neexistovala, importér odmítá uznávat závady, chování místních servisů je otřesný - oni závady neřeší, oni jen všechno protahují. Spoléhat se u VW na záruku je naprostej nesmysl a já velmi dobře vím, o čem mluvím. Bohužel.

Revan_21
28. ledna • 16:19

Do doby než než bude sít čerpaček na urovni pump na LPG, tak to moc velký smysl mít nebude (ale nevím jak jsou na tom pumpy CNG v německu).
Do té doby by se to mělo více zaměřit na LPG... přece jen ta sít je za ty roky mnohem propracovanější.

Doporučujeme

Články odjinud