Volkswagen Golf Variant dorazil na český trh ve verzi 1.4 TGI

Česká nabídka automobilky Volkswagen se rozrostla o novou položku. Po modelech up!, Touran, Passat a Passat Variant přichází do prodeje pátý vůz využívající pohon na stlačený zemní plyn CNG. Jak bylo dopředu oznámeno, jde o Golf Variant, který dostal označení 1.4 TGI.

Kombi | Škoda | Volkswagen | Byznys | Škoda Octavia | Volkswagen Golf

Škoda Octavia Combi vs. VW Golf Variant: proč má Octavia velký problém?

O pohon se stará benzinová jedna-čtyřka naladěná na 110 koní. Ta je schopna kromě benzinu spalovat také CNG. Pod podlahou zavazadelníku je uložená nádrž na 15 kg zemního plynu. Volkswagen udává spotřebu 3,5 kg CNG na 100 km. Na plyn by tedy měl urazit Golf Variant více než 400 kilometrů s náklady pod hranicí jedné koruny na ujetý kilometr. Benzinová nádrž nabídne standardní objem padesáti litrů.

Volkswagen | První svezení | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf TDI Blue Motion: 1562 kilometrů na jednu nádrž? To ne

Golf Variant 1.4 TGI bude dostupný jak v kombinaci se šestistupňovým manuálem, tak také se sedmistupňovou automatickou převodovkou. První cena činí 468 900 Kč. Jen pro srovnání, dieselová jedna-šestka s výkonem 105 koní vyjde na 452 900 Kč (v obou případech výbava Trendline).

V porovnání s verzí 1.4 TSI (122 k) si připlatíte za CNG 46 000 Kč. Mimochodem v prostřední výbavě Comfortline vyjde nové TGI na 503 900 Kč. Za totožné peníze zároveň Volkswagen nabízí 1.6 TDI BlueMotion taktéž s maximálním výkonem 110 koní.

Motorizaci 1.4 TGI zařadí do své nabídky pro Leon také Seat. Stane se tak v dubnu. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků