Volkswagen Golf V GTI v komplexním ladění Schmidt

Německá společnost Schmidt Revolution připravila sadu vylepšení pro předchozí, již nevyráběnou generaci kompaktu Golf GTI.

Šestá generace VW Golf se vyrábí již od roku 2008, přičemž sportovně střižené provedení VW Golf GTI bylo představeno jen o rok později na autosalonu v Paříži. A navíc, silnice již hoblují prototypy Golfu generace sedmé, jíž bychom se měli dočkat někdy na sklonku příštího roku. Garáže tuninguchtivých pubescentů po celé Evropě však obývají tisíce vozů generací již nevyráběných, a právě je hodlá oslovit firma Schmidt Revolution.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
"Pětkový" Golf GTI v ladění Schmidt Revolution

Nejde však pouze o vylepšený vzhled, na němž většině majitelů vozů VW Golf a podobných strojů záleží přeci jen nejvíce, těšit se totiž můžete také na posílení výkonu i zlepšení stability. Standardní zážehový čtyřválec 2,0 TFSI dostal upravenou řídicí jednotku STO, sportovní výfukový systém a vylepšené sání, díky čemuž narostl výkon z výchozích 200 až na 275 koní (147 – 202 kW). Podvozek Golfu GTI páté generace ve spolupráci s firmou AP poněkud přitvrdil.

Zvenčí si na novince kromě decentní aerodynamické sady všimneme také devatenáctipalcových litých ráfků obouvajících pneumatiky Marangoni o rozměru 225/35 R19 nebo zadního nárazníku s centrálně vedenými koncovkami z modelu VW Golf R32.
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků