Volkswagen Golf R32 dostal desetiválec z Lamborghini Gallardo

Asgard Performance, tento název si dobře zapamatujte, protože jde o společnost, která se pustila do velice zajímavého projektu. Vzala starý Golf R32 a do něj napasovala desetiválcový motor z Lamborghini Gallardo. A aby toho nebylo málo, motor ještě dále upravila. Výsledek má těžko představitelných 1500 koní a 1760 Nm.

Testy | Sportovní auta | Volkswagen | Volkswagen Golf

Retro test: Volkswagen Golf R32 – charakter nikdy nenahradíš

Jenže to pořád ještě není všechno. Ano, je samozřejmě zajímavé, že maximálního výkonu dosahuje motor při 9000 otáčkách, stejně jako fakt, že byla do auta instalována automatická převodovka, jenže Golf samotný prošel také důkladnou úpravou a na konci stojí velmi lehké auto. Zmíněné parametry tak mají na starost hmotnost pouhých 900 kg.

Testy | Hatchbacky | Volkswagen | Volkswagen Golf

Test Volkswagen Golf R: Nadgolf

Velká škoda, že společnost Asgard Performance nepřidala další podrobnosti především o dynamice. Na detaily si tak musíme ještě počkat a během čekání můžete prohlížet zveřejněné fotky a videa. Opravdu stojí za to. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků