Volkswagen Golf R se představuje na dalších fotkách a na videu

Seznam kapitol
  1. Golf R, Video
  2. Fotogalerie

Největším tahákem frankfurtského autosalonu bude bezesporu vrchol řady Golf. Nové R dostalo pod kapotu dvoulitr TFSI naladěný na 300 koní, maximální točivý moment končí na hodnotě 380 Nm, nechybí pohon všech kol s nejnovější spojkou Haldex a vybírat budeme moci mezi automatem a manuálem. V případě DSG zvládne německá novinka v čase pod pět sekund.

Volkswagen | Premiéry | Sportovní auta | Volkswagen Golf

Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Tohle všechno už víme, stejně jako fakt, že maximum pro Golf R je 250 km/h. Volkswagen ale zveřejnil další fotografie a také video a my se o tyto materiály nemůžeme nepodělit. Za necelý týden k nim přidáme fotky z autosalonu a živé dojmy.

Následující kapitola
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků