Volkswagen Golf R se představuje na dalších fotkách a na videu

Seznam kapitol
  1. Golf R, Video
  2. Fotogalerie

Největším tahákem frankfurtského autosalonu bude bezesporu vrchol řady Golf. Nové R dostalo pod kapotu dvoulitr TFSI naladěný na 300 koní, maximální točivý moment končí na hodnotě 380 Nm, nechybí pohon všech kol s nejnovější spojkou Haldex a vybírat budeme moci mezi automatem a manuálem. V případě DSG zvládne německá novinka v čase pod pět sekund.

Volkswagen | Premiéry | Sportovní auta | Volkswagen Golf

Ostrý Volkswagen Golf R je venku, umí stovku pod pět sekund

Tohle všechno už víme, stejně jako fakt, že maximum pro Golf R je 250 km/h. Volkswagen ale zveřejnil další fotografie a také video a my se o tyto materiály nemůžeme nepodělit. Za necelý týden k nim přidáme fotky z autosalonu a živé dojmy.

Následující kapitola
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků