Volkswagen Golf R od ABT: 310 koní

15 komentářů

upravca nech nekeca
29. března • 21:22

... ze kazdodenna vyuzitelnost upravami neutrpela. Chce to len par predpokladov:
1- nemat garaz pod domom
2- najprv si zamyslanu trasu prejst normalnym autom /na nase cesty rozumej stary nissan patrol/. Cize ziadne retardery, parkovanie na obrubniku, zeleznicny prejazd, vyjazdene kolaje apod nesmu stat v ceste /ta svetla vyska podla obrazku v cm odhadom v jednocifernej oblasti/. Uz len pri cakani na zastavke pri beznom retarderi sa da zazit kopec zabavy, ze. V pripade napr.prace na ceste => spiatocka a obchazka.Ak som si dobre vsimol, cenovka tam uvedena nie je...ale najskor sa do toho v pohode vlezie nejaka seriovka s podobnym vykonom - a dokonca naozaj vyuzitelna na kazdodenne jazdenie...Kara je inak trochu prilis gycovita (tie predne svetla a trapne vyfuky sa dali spravit aj citlivejsie) ale este to ujde, boli tu aj horsie :)

kritikaut
29. března • 14:47

Nevím co říct.Úplně mi to vyrazilo dech jak je to auto hezké.Až moc,protože je to Volkswagen,který si na nic nehraje.Ať se na mě nikdo nezlobí,ale té červené barvy není moc.Naopak.Je ji akorát.S tou černou barvou karosérie to úplně sedí.Jestli to budou dělat i v červeno-černé barvě,tak to se mi také líbí,protože si úplně představuji jak by to vypadalo.A těch 310 koní na tak malé auto je dobré.Nevím jak to říct.Na sprint potřebujete výkon,okruhy chcete vyjíždět co nejlépe,ale aby při tom nevznikla nedotáčivost ani přetáčivost.Nedotáčivost se překoná při ubrání plynu.V zatáce jste rychlejší (Nemám na mysli jako,že jedete 100km/h a vjedete do zatáčky bez plynu,to ne.Já myslím jako třeba na okruhu,kde jedete kolem 200km/h a najednou zatáíčka a máte předokolku.Zatočíte a částečně pořád jedete rovně s plynem na podlaze.Lepší je to projet tak na čtvrt plynu.Mě trvalo 3 roky než jsem se naučil jezdit rychle.Hlavně po těch naších českých silnicích.Samá díra.Jedete 150km/h a čekáte kdy se vám vysepe motor.Ale zpě+t k Golfu.Jaksi jsem odbočil od tématu.Těch jeho 310 koní je určitě dobrou posvátnou volbou.Určitě bude dobrý.Ten kdo psal,že z motoru 2.0 TFSI se z něho dá vydolat 850koní,tak je asi šílenec.Viděl jsem třeba Audi RS6 5.0 TFSI,který má 576 koní.To bych bral.Kdyby on psal o 5.0TFSI.Ale ze 2.0 litr?To se rozsype motor.Kolik má vlastně válců?Čtyři?Přemýšlím,že až bude na trhu hned si ho koupím.

Vana666
29. března • 15:04

kritikaut: opravdu jsi v pořádku ? :-/

Bořek Hudák (bhudak)
29. března • 16:39

O tom není pochyb :-D přecijen mu trvalo 3roky, aby se naučil zatáčet :-D

Martin Štěpánek (kritikaut)
29. března • 18:36

Myslím jako jezdit 180km/h a nenabourat,nevyletět ze zatáčky apod.Na naších českých silnicích je to umění ;-).Všelijaké zatáčky,díry v silnicích.Pro někoho je těch 180 km/h málo ale já do dvou minut jsem v další vesnici,která je vzdálená 3,5km,což je pro mě hlavní,A nebojím se policajtů.Ty jejich trapné Passaty R36 jsou trapné.Už na 300m bych je poznal.Mají typickou barvu.Modrou.:-D Hlavně jsem se učil jezdit rychle na uzavřených prostorech,protože jsem nechtěl být obmotán kolem stromu.I když se mi to jednou už povedlo.Auto bylo kaput.:-D:-D

ekrok
29. března • 19:22

omg B-]

Martin Štěpánek (kritikaut)
29. března • 16:00

Jak to myslíš?;-)

ekrok
29. března • 8:49

... kola ok, koncak tak napul taky - horizontalni orientace by asi byla lepsi. Cervena mi prijde smrncovni. Akorat se laicky nestacim divit, co vsechno se da jeste delat s dvoulitrem.

realita bez maskovani
29. března • 10:07

300 koni neni nic extras. 2,0TFSI se bezne upravuje na tech 400 koni za bratru 250tisic. tam problem neni zadny. Tusim, ze maximum vykonu u tohoto 2,0TFSI je nekde okolo 850 koni, na vice uz nestaci "prutok bloku" muselo by se vrtat do objemu.jinak turbo kit z USA na 2,0TFSI/TSI v cene cca 150tis. umi pridat dalsich 150koni z zakladu bez ztraty vlajecky a se tremi mapami. Vice uz chce menit stredva, ale za neco pres 10tis. USD uz se da tech 400 koni s mapami a bez zasadni ztraty zivotnosti udelat.

Samsung
29. března • 8:43

...tak to se nepovedlo. Té červené barvy je moc a ve výsledku je z toho pouť jako prase! 4 výfuky naprosto nezapadající do kompozice uhlazené zádi Golfu jen podtrhují tuzingové myšlení designéra....

bammer
29. března • 8:33

Ked nepouzili 4 hmlovkove svetla, tak si to museli niekde vykompenzovat :)

Vana666
29. března • 7:21

proč to má čtyři výfuky ?

Toper
29. března • 22:50

Proto, že to má 4 válce? Každý válec musí mít přece výfuk. ;-)

Vana666
29. března • 23:12

Toper: aha, a má to i čtyři turba ? :-)

Doporučujeme

Články odjinud