Volkswagen Golf Plus VII je zde: zatím mu říkají Golf Sportsvan…

22 komentářů

M
9. září • 10:05

Baví mě to sklopné opěradlo řidičova sedadla, aby šly přepravovat dlouhé předměty :-) To opravdu žádné jiné auto nemá.

Martas
30. dubna • 13:51

To mě taky pobavilo. Akorát by mě zajímalo, kdo bude tu káru tlačit ?! :-P

Radim
9. září • 8:53

Pokud je to na normálním rozvoru golfa stejně jak u minulé generace tak tomu nerozumím..k čemu je víc prostoru nad hlavou? v kufru k ničemu a v kabině taky..akorát větší odpor vzduchu..jinak přesto že němcům tak úplně nefandím, musím uznat že Golf 7 je moc pěkné auto..škoda že už se v evropě nenabízí motor bez turba..

Atomas
9. září • 13:27

Až budeš senior (a populace seniorů se zvětšuje, zvětšovat bude a zejména v Německu výrazně) a budeš chtít golfa a zjistíš, že se ti do něj blbě nastupuje a vystupuje, tak rád sáhneš po takové krabici, která ti nabídne vyšší komfort nástupu a vyšší posez... Toť vše k užitku tohoto vozítka...

jogurt
9. září • 20:03

A navíc za stejné peníze.

John
9. září • 8:26

Je to s razvorom VII Golfa??B-]

Ondřej
8. září • 23:40

Toto mě v podání koncernu fakt nebaví. Jednou ukážou Golf, později Golf Variant, později Golf Plus. Vzhledem k tomu, že to jsou stejná auta, pouze jinak střižený plech, tak nechápu, proč je nepředstaví všechny zajednou a nezačnou zajednou prodávat. Buď si nechtějí zkrátit zisk tím, že by jim nejely jeden měsíc linky pro 3 modely současně, nebo že jen chtějí machrovat počtem představených nových modelových řad ročně. Za mě další palec pro koncern VW dolů.

Jozef Kostelansky
8. září • 22:23

Kam sa hrabú Žabožrúti a Špagetári! Koncern VW (vrátane Škody a Seat-u) nemá v súčasnosti medzi mainstremovými značkami konkurenciu.
Kombinácia zoblených a rovných liniek je dokonalá. A rovnako aj palubná doska. Hlavne v porovnaní s novinkami od Peugeotu, Citroenu alebo Fordu. Pred nimi má VW náskok v rozsahu svetelných rokov :-)) . Dokonca interiér sa mi vidí oveľa viac ako v Audi A3 či BMW 1.
Jediné, čo mi vadí, je to blbé predné okienko pred prednými dverami. Kedy už tento dizajnový vírus konečne zmizne?

toník
8. září • 22:35

Ehm, trochu pokory, když o tom nic nevím, by Jozef neškodilo. Z hlediska tuhosti struktury karoserie je sakra výhodné, když A sloupek roste co nejblíž horního uchycení Mc Phersona. Jak pro jízdu, tak pro crash. Takže to není virus, ale velmi rozumná konstrukce. téhle partie karosérie.

Jozef Kostelansky
8. září • 23:12

A čo s tým okienkom má spoločné A stĺpik? Rám okna pri pántoch mohli trochu posunúť dopredu, aby bol zarovnaný so spodkom dverí, a to okienko tam vôbec nemuselo byť.
Sú autá, u ktorých to okienko byť musí, napr. Citroen Picasso. Ale sú autá, ako napr. tento Golf Plus, kde je v podstate dané takmer nasilu. Len aby auto pôsobilo ako MPV.

puk123
9. září • 9:02

Rám okna dopředu nelze posunout, protože by pak okno nemohlo sjíždět do dveří. Faktickým limitem je sloupek dole před předními dveřmi, za kolem. Bezokýnkové řešení má třeba Up s bráchy. Tam je ale praktický celá plocha toho okýnka zapláclá plastem. To se snese u malého laciného auta, ale výše by to neprošlo. Je fakt, že okýnko na řidičově straně je neprosto k ničemu, vidět je něco jen přes to druhé, které je mimo běžné zorné pole, takže použitelné jen pro některé činnosti.

es
8. září • 21:59

Naprosto zbytecne auto. Kdo chce plnohodnotne MPV, tak sahne po Citroenu C4 Picasso. Zejmena u toho noveho neni co resit.

Peter75
11. září • 22:23

Preco by mal "niekto" chciet plnohodnotne mpv? Co ked niekto chce cosi o cislo mensie.. Dovodov moze byt viac.. Dlzka auta- v meste dolezity parameter, hmotnost a s tym suvisiaca dynamika.. Ponuka slusny kufor rodinneho auta a pritom je to sympaticky kompaktne..

.
8. září • 22:07

Nevím jak Vám, ale řešení všechny ukazatele a "budíky" uprostřed palubovky, jak to má nová C4 Picasso mě přijde tak odporné, že si to auto nekoupím.

v.sp
8. září • 22:17

Vypadá to divně. Ale doporučuju nezatracovat předem a vyzkoušet si to na živo. Mít rychlost apod. pořád v zorném poli je sakra návykové.
(Mám to v jiném autě jiné značky.)

jogurt
9. září • 20:01

Mám v jiném autě jiné značky uprostřed displej nočního vidění a je to úplně na ho..o.
Představa, že tamtéž je displej nebo rafička rychloměru, který musím kvůli obecnému klišé "dodržování rychlosti nade vše" neustále pozorovat, nechci-li být v bodové tísni, mi takové umístění připadá jako naprostá kravina,

Dix_
8. září • 21:46

Studie to není.Bude se prodávat od června 2014.B-]

Janek
8. září • 21:20

Fuj.Se u tohoVW a škodovky už asi uplně posrali.Hranatá hnusná německá bedna.Opět!!!!:-O

Revan_21
8. září • 22:41

Jednoduché hranaté tvary jdou ted z5 do mody. Nikdo nechce super-ultra moderní přeplácané kulaté, trojuhelníkové... a kdo ví jaké jestě tvary

.
8. září • 20:24

Krásný jednoduchý dyzajn. Vše je na svém místě a málo tlačítek.

Antiautomat
9. září • 8:09

Suhlas, toto sa podarilo, ziadne zbytocne h.vadiny, pekny funkcionalisticky dizajn. Pokial budu aj motory slapat ako maju /viac ako zarucna doba/ a bude sa to dat zvysit dve cisla /kvazi cross/, potom parada.

puk123
9. září • 8:51

Souhlasím. Vidím tam jen 2 zbytečné hovadinky uvnitř: levý přístrojový hrnek a pravý přístrojový hrnek. Jinak se mi i vnitřek moc líbí. Palubní deska si vzala to nejlepší i z historie a z US cars, až na ty nešťastné hrnky. Ale to je jen maličká piha na kráse.

Doporučujeme

Články odjinud