Volkswagen Golf III: poctivá klempířina

Patříte-li k těm, kteří dnes museli nastoupit do práce, pokusíme se vás trochu rozveselit…

Pokud totiž máte obavu, že po Vánocích vaše práce nebude hned zase dokonalá (nebo se vám do ní prostě nechce), můžete si být takřka jisti tím, že to nedopadne tak zle, jak je vidět na obrázku. Na procházce s kočárkem kolem osiřelých vysokoškolských kolejí mě pobavil zaparkovaný Volkswagen Golf třetí generace.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf III před...

Jeho pravý přední roh byl totiž po nehodě opraven vskutku svérázným způsobem. Majiteli k nápravě poškozeného blatníku a světla postačilo kus igelitu a několik metrů lepicí pásky. Co by na to asi řekla silniční kontrola? No, ostré hrany na vozidle nejsou, nicméně optika svítilny by zřejmě neobstála… 

Klepněte pro větší obrázek
... a po
 
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 21 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků