Volkswagen Golf GTI od RevoZport vypadá rychleji a jezdí rychleji

Firma RevoZport z Hong Kongu představuje svoji posilovací kúru určenou aktuální verzi modelu Volkswagen Golf GTI.

U RevoZportu mají zkrátka malé ostré hatchbacky rádi, z poslední doby si vzpomeneme například na celkem razantně vylepšenou stavbu Mini Roadster/Coupe. Pokud jde o wolfsburgského matadora, před třemi lety jsme vám představili upravený VW Golf GTI RZR RevoZport. To byla ovšem ještě „šestka“, nyní je zde ale sada modifikací pro nový Golf GTI VII.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI VII v ladění RevoZport

Jistě, stavba Razor 7 je zatím spíše hříčkou grafiků, ale takto by to nakonec mělo vypadat. Úpravami projde přední nárazník, prahy dostanou nástavce a zadní nárazník členitější difuzor, za zmínku stojí také výrazný střešní spoiler, přičemž většina z těchto prvků má být vyrobena z uhlíkových kompozitů. Připomeňme ještě novou kapotu s párem ventilačních otvorů pro odvětrávání motorového prostoru.

Sportovní auta | Autosalony | Volkswagen | Premiéry | Volkswagen Golf

Nový Volkswagen Golf GTI dostal samosvorný diferenciál

Zážehový čtyřválec s objemem 2,0 l a přeplňováním se prý dočkal nového programu řídicí jednotky, upraveného zapalování a speciálního titanového výfukového traktu, jenž má být o polovinu lehčí než standardně dodávaná soustava. Výsledkem je výkon navýšený na 290 koní (213 kW). Sadu aerodynamických doplňků lze objednávat již nyní, motor vám pak začnou upravovat od ledna. Ceny zatím známy nejsou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skicy aerodynamického paketu pro Golf GTI VII
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků