Volkswagen Golf GTI od RevoZport vypadá rychleji a jezdí rychleji

Firma RevoZport z Hong Kongu představuje svoji posilovací kúru určenou aktuální verzi modelu Volkswagen Golf GTI.

U RevoZportu mají zkrátka malé ostré hatchbacky rádi, z poslední doby si vzpomeneme například na celkem razantně vylepšenou stavbu Mini Roadster/Coupe. Pokud jde o wolfsburgského matadora, před třemi lety jsme vám představili upravený VW Golf GTI RZR RevoZport. To byla ovšem ještě „šestka“, nyní je zde ale sada modifikací pro nový Golf GTI VII.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI VII v ladění RevoZport

Jistě, stavba Razor 7 je zatím spíše hříčkou grafiků, ale takto by to nakonec mělo vypadat. Úpravami projde přední nárazník, prahy dostanou nástavce a zadní nárazník členitější difuzor, za zmínku stojí také výrazný střešní spoiler, přičemž většina z těchto prvků má být vyrobena z uhlíkových kompozitů. Připomeňme ještě novou kapotu s párem ventilačních otvorů pro odvětrávání motorového prostoru.

Volkswagen | Autosalony | Sportovní auta | Premiéry | Volkswagen Golf

Nový Volkswagen Golf GTI dostal samosvorný diferenciál

Zážehový čtyřválec s objemem 2,0 l a přeplňováním se prý dočkal nového programu řídicí jednotky, upraveného zapalování a speciálního titanového výfukového traktu, jenž má být o polovinu lehčí než standardně dodávaná soustava. Výsledkem je výkon navýšený na 290 koní (213 kW). Sadu aerodynamických doplňků lze objednávat již nyní, motor vám pak začnou upravovat od ledna. Ceny zatím známy nejsou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skicy aerodynamického paketu pro Golf GTI VII
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků