Volkswagen Golf GTI jako Black Dynamic Concept

Pro letošní tuningové setkání v rakouském Wörthersee připravil Volkswagen další speciální Golf GTI. Tentokrát jej však připravili spíše tuneři sami…

Setkání Wörthersee patří tradičně k nejvyhledávanějším akcím evropských příznivců tuningu všeho druhu. A právě koncern VW Group patří k těm, kteří potenciálu tohoto setkání využívají již několik let, jeho značky zde pravidelně odhalují nejen speciálně upravené modely, ale také předprodukční prototypy. Bez zajímavosti není, že se zde setkáme také speciálního projektu Škoda Citigo Rally.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Black Dynamic Concept

Co se strojů Volkswagen Golf GTI (mezi tunery tradičně oblíbeného zdroje inspirace) týče, předloni jsme byli svědky premiéry modifikací Golf GTI Excessive a Golf GTI Adidas, přičemž vloni se zde v premiéře objevil dokonce otevřený prototyp předznamenávající premiéru modelu Volkswagen Golf GTI Cabriolet

Tajné | Škoda | Design

Tak trochu jiná Škoda Citigo: sportovní, designová

Horkou novinkou pro letošní ročník setkání Wörthersee se stává studie Volkswagen Golf GTI Black Dynamic Concept, který vznikl úsilím devíti mladých tvůrců ve věku 18 až 24, a to včetně dívek. Je to jeden z mnoha příkladů snah automobilek vyslechnout přání konkrétních zákazníků, přičemž Volkswagen naposledy v této oblasti zaujal v souvislosti se třemi koncepty, které vznikly v rámci projektu „People's Car Project“ (PCP).

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Mladí tvůrci se činili

Na první pohled se studie Volkswagen Golf GTI Black Dynamic Concept vyznačuje matově šedou kapotou, jež nese stylizované symboly medové plástve, které vycházejí z tradičního tvarování masky chladiče Golfu GTI a opakuje se také na bocích karoserie. Dále si všimneme speciálních ráfků, přepracovaných světlometů s LED a interiéru s červenými doplňky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Pořádná "hudba" a velké ráfky nesmí chybět u žádného tuningu

Chybět nemůže pořádné „tuc tuc“ v podobě audiosoustavy s výkonem 1 800 W a devíti reproduktory, jehož většina spočívá ve dnu zavazadlového prostoru. Úpravy se dotkly také mechanických skupin vozu. Brzdová soustava dostala vpředu osmipístkové, rudě lakované třmeny a motor díky novému výfuku a dalším modifikacím dosahuje výkonu 360 koní (265 kW), což je oproti standardním 210 koním (155 kW) celkem razantní posun. Inu, mládí vpřed!
 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Black Dynamic Concept
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků