Snad by stalo za to zmerat aj emisie :)
To uz je fakt trapny pokus o zart...
mna by skor zaujimalo ci merali s vypnutou alebo zapnutou klimatizaciou, na brzde to potom robi aj 20 koni..
Tahle pozitivní diskriminace má jen jeden jediný důvod - aby 265 VW koní jelo jako 290 koní jiných značek. Podvod je to ale úplně stejný, jenom trochu chytřejší. Standardně se to nazývá nekalá soutěž. Styďte se, VW.
A v USA bijú černochov!
jen at negrum nalozi!:-Dvsak pozeneme junkerse a asslborna lopatama.tak incestoidni bruselska holota.
kravina
Od tebe nikdo víc než jednoúčelové stupidní vyjádření nečekal, tři šestky fungují nad očekávání spolehlivě
Dittrichu, jak čtu vaše vždy objektivní srovnávání ,řekl bych, že poslední model od John Deere má určitě výkon stejný né li višší .
Když už tak vyšší ;-)
Co kdyby jste nejezdili na brzdu s novinářskými auty, ale s normálními pro plebs? :-D
Proč se redakce vůbec nepozastavila nad obrovským rozdílem v otáčkách nástupu momentu ? Technické údaje slibují 350 Nm už při 1700 otáčkách, na brzdě byla ale tato hodnota dosažena dle grafu až při cca 2400 otáčkách. Buď tedy redakce měřila auto s vadným motorem, anebo měření na dynamické zkušebně poskytuje zcela zkreslené údaje. Opravdu redakci vůbec nezáleží na serióznosti výsledků ?
A proč napíšeš tu poslední možnost, "slibjme nesplnitelné, vaše VW". ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.