Volkswagen Golf GTI Adidas i na českém trhu, připlatíte si 64 tisíc

Již v květnu jsme vám představili omezenou edici Adidas stávajícího Golf GTI šesté generace. Spojením úsilí Volkswagenu a značky Adidas vznikl specifický automobil, který se pravděpodobně stane vyhledávaným sběratelským kouskem, jak ostatně ukazuje osud klasických modelů, například dvou edic modelu Golf Pirelli GTI (1983 a 2007) nebo modelu Golf GTI Edition 30 (2006).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Novinka se vyznačuje individualizovanou výbavou exteriéru a interiéru, která zahrnuje mimo jiné nově navržená osmnáctipalcová kola „Serron“ z lehkých slitin a speciálně vyvinutý design sportovních sedadel „White Stripes“. Vůz je sériově vybaven bi-xenonovými světlomety a zadními světly v LED optice. Novinkou je také speciální bílá barva „Oryx“ s perleťovým efektem.

Golf GTI Adidas pohání nezměněný přeplňovaný dvoulitrový zážehový motor 2,0 TSI o výkonu 155 kW (211 k). Z klidu na 100 km/h vůz zrychlí za 6,9 s a dosáhne rychlosti 240 km/h.

Na český trh vstupuje Golf GTI Adidas s cenou 781 300 Kč pro verzi s manuální převodovku a 836 500 Kč s dvouspojkovou skříní DSG. Oproti standardním GTI si tak za tři pruhy Adolfa Dasslera připlatíte necelých 64 tisíc Kč.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Golf GTI Adidas
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků