tož kdo chce trachtor na ježdéní do práce, nech si kůpi, nebo jezdí autobusem, kdo má rád auta si koupí sportovní benzín, ale ne od VéWé :D
Presne tak! Benzin je benzin i kdyz sam litam traktorem.. Od stareho AFN proste VW zaspalo, snad to napravi s TSI, ale kdo vi.. jel tim uz nekdo z vas?
On VW zaspal vubec. A nebyt konkurence, tak dela jeste porad Brouka, tak s dvacatym Faceliftem, ale mozna uz s hranatejma blatnikama
no, asi tak, když jsem se dozvěděl že design na Legendární Golf jedničku dělal Guigaro, tak to asi fakt poslední opravdu německý vůz bude ten brouk.Akorát dnešní brouk je pro horních deset tisít a američany. Klobouk dolů před Fiatem, že pětistovku udělal pro široké masy.
Nevim, kam chodi na tu spotrebu. Ja mam Octavii II RS TDi, tj. s tim samym motorem ve firme jako dodavku ( misto zadnich bocnich oken plasty, rovna podlaha a prepazka ) najeto za rok 60 tis. km ( mj. treti ridici jednotka, cili typicke problemove VW ) a prumerna spotreba za ten rok je 9 litru na 100. A to se s ni jezdi beznym zpusobem, zadne vysilovani. A u Lexusu RX 350 mam prumernou spotrebu 12 l benzinu na 100, o motoru nevim a u benzinek mi nesmrdi ruce jak traktoristovi. A nevim co je u nej problem. Tak nevim, jaky ma diesel prinos
A mas to CR nebo PD? Pokud to mas rok tak predpokladam PD, coz uplne stejny motor neni:-) A jestli mas spotrebu 9, tak vzadu asi vozis hrochy nebo nevim:-)
9 litrů s naftovou RS "pilou jako prase"? :-D Tak jestli dračíš jako většina RS závodníků, tak se té spotřebě nedivím. :-D
Pokud s tím jezdí naložený, tak těch 9l chápu :p pač pak člověk tomu musí nakládat aby to vůbec jelo
A jezdíš si s tou dodávkou sám, nebo ti jí kočíruje nějaký spořivý chlapec co má doma taky kadla kadla ;-)
Jezdime s ni dva a spotrebu mame oba stejnou. Mestsky provoz je cca 20% najetych km, 50% dalnice. Jinak napr ve 160 na dalnici ukazuje pocitac v Octavii cca stejnou momentalni spotrebu jako Corvette C5.
s ochcávkou 9l?:-D si nech zalepit tu díru v nádrži nebo se vrať zpátky do autoškoly
A ty my ty žvejky věříš? V životě s tím nejel, žádnou nemá a lexuse viděl jen v časopise.
Auta mam takova a tolik, ze bys z toho dlouho nespal
...mas autobazar, ju...?:-D
Dve zastoupeni, tri pneuservisy, firmu na renovace veteranu a hezkou sbirku aut
Tak a teď ses všem pochlubil a možná už ti nebude tak líto že ho máš malýho :-P:-P
To s tou velikosti by nejlepe posoudila Tvoje manzelkaB-]
ked pozerala s lupou?
tak a o tom to je KADLA KADLA:-D:-)):-O
BMW používá 130kW 2.0d motory do běžných aut a nijak speciálně to neoznačuje... :-D To jen u Škodovky je 96kW diesel "RS pila jako prase". :-D
Tak srovnej cenu, navic diesely BMW maji maly rozsah pracovnich otacek, horni mez sice byva vysoko - pres 4000, ale dolni mez bohuzel neni nizko, ale take vysoko, takze pasmo je siroke stejne, jen je cele posunuto vys, je jedno jestli to tahne od 2000 do 4000 nebo 4000 do 8000, jde o rozsah, ne hodnotu. NAVIC BMW ma mizerne crashtesty pri narazu zezadu, dokonce po debaklu pri testech odmitlo rok nato dodat vozu na testovani = problem nenapravili. Maji mizernou spolehlivost, proste NEJLEPSI NEMECKE VOZY JSOU AUDI, jako prvni nabidli celohlinikovy prostorovy ram ASF, prvni pouziti LED ve stredni tride, prvni pouziti HORCIKU ve stredni tride, Diesely s nejvetsim rozsahem pracovnich otacek, prvni nabidka keramickych brzd v A8 a S4, nejnizsi aerodynamicky odpor ve stredni tride - 0,27. Dale AUDI sazi na predni pohon nebo QUATTRO - PROC? protoze parametry jako max rychlost, zrychleni, pruzne zrychleni, stabilita v zatackach, brzdny ucinek, TO VSE VYJADRUJE JEN TO JAK SE VUZ POHYBUJE VUCI PODKLADU, A TO ZAVISI NA TRAKCI, a proto JE BLBOST POUZIVAT ZADNI POHON S MIZERNOU TRAKCI JAKO BMW = B M W U M I K U L O V Y ! ! ! Nemluve na miru pronikani hluku a vibraci, nebo na to jak delo M3 trikrat ustreli pri "ostrem" prujezdu tahlou zatackou - pri 40 km/h :-D Nebo to ze by melo BMW RADOBY NEUTRALNI RIZENI, auto je predmet tezky pres 1 tunu, ve stredni tride 1,5, pohybuje se rychlosti nekolika desitek km/h = MA KINETICKOU ENERGII DESITEK TUN!!! takze KAZDY VUZ JE NEDOTACIVY, to ze vyletite ze zatacky zadnima kolama napred nedela pretacive auto, protoze predni kola budou nasledovat za 0,01 vteriny, a auto poleti - a to je hlavni - VE SMERU JIZDY dalsich 100m tedy KAZDE AUTO JE NEDOTACIVE, PROBLEM JE ZE pokud se rizeni chova NEUTRALNE - PAK JE NEKOMUNIKATIVNI! PROTOZE VAM LZE - NESDELUJE INFORMACI O REALNE NEDOTACIVEM CHOVANI VOZU. Prave naopak - vozy co maji udajne spatne rizeni - ze ktereho je citit nedotacivost JSOU NEUTRALNI / KOMUNIKATIVNI PROTOZE VAS SPRAVNE INFORMUJI O TOM ZE SE POHYBUJETE V PREDMETU KTERY MA KINETICKOU ENERGII TREBA 80 TUN - jak mozna uz znate z klipku "STOP - rady ricicum" tak roste s druhou mocninou rychlosti (a umerne hmotnosti) takze si uvedomte ze ve 160 km/h je oproti 5 km/h energie / setrvacnost 1024x VETSI a to je 1) argument proc nejezdit rychle - zvlast kdyz zapocitate take rozdil v reakcni dobe, tak za 2) argument proc nejezdit ve vozech s mizernou trakci jako je BMW protoze jezdit se 80 tunovou zadokolkou po asfaltu je jako jezdit s lokomotivou po lede.
Kua to je dlouhý, odkud si to opsal? Nejvíc mě pobavilo, jak se oháníš tou kinetickou energií a uvádíš ji v tunách......, ale jinak poučuješ moooc pěkně, jen na střední škole ti fyzika asi moc nešla, viď - příště raději piš o tom, čemu aspoň trochu rozumíš!
:-D:-D:-D
Tys to ještě nepochopil. BMW si hraje na lídra, takže v papírech musí mít vždycky největší výkon. Takže tam musí mit napsáno 130kw, aby to tak bylo. VW má v papírech 125kw a jsou v klidu, i když v reálu má ten motor běžně 135kw.
Tak to abych se poohlédl po VW. B-]
330D uz neslouzi ;)
Zatím stále, 200.000km, teď dostal nová 18" kolečka, tlumiče a nový kryty světel, takže snad ještě nějakej čas bude sloužit. :)
milý lukke, už jdi s bmw do prd...tenhle článek je o vw pokud jsi si nevšiml
Což znamená, že v diskusi o VW není možné srovnávat s auty jiných značek a jen hrdě si poplácávat po ramenou? :-D
Nemůžeš zesměšňovat VW pod jejich článkem :D To tě maminka neučila že do vosího hnízda se nepíchá
Tak to te muzou nechat nejake kilowatky klidnym :)
Ne, akorát BMW dá trošku jiný volant a nazve to Motorsport paket
Ještě že auto nejezdí podle toho z jakýho plastu má balubovku.díky bohu (fordu)
nádherné autíčko, škoda že na něj nemám, ještě bych přivítal 4x4vw prostě umíPS: interiér o jakém se majitelům fordů může jenom zdát
A co, že VW umí? :-D BMW má běžné dvoulitrové dieselové motory s výkonem 130kW, nehledě na 210kW naftový třílitr. B-]
no tak BMW taky umí, o tom snad nikdo nepochybuje, takže co jsi nám chtěl říct?B-]
Takže dle tvé logiky všichni umí. :-D Co dále? :-))
Vivat Hyundai... A podělejte se.. :-P
Zase o neco vice smradu na silnicich. Piloti supersportovnich turbodieselovych aut si budou to monstrozni navyseni vykonu jiste uzivat.
A ty budeš závidět, co? :-D
Ano.
benzínové motory zakázat nebo prudce zdanit, jinak všichni chcípnem na toxický smarad. Projít v zimě ráno po sídlišti s děckem, když někdo nastartuje ten svůj benzínový zázrak je za trest:-O
Chtěl jsi napsat dieselové motory, že Martínku... Saze ti asi nic neříkají...? Projít ráno po sídlišti s děckem, kde každý druhý nastartuje svůj kadle kadle traktor... je zázrak za trest. :)
Je zajímavé sledovat názory všech těch chudáků, kteří si i přes nemalý počet přesčasů v Kolbence neušetřili na kvalitní naftový motor. Ale nesoudím je, asi bych taký fňukal, kdyby mě to nejelo tak vocpodu a měl bych navíc velkou spotřebu paliva. Jo jo, dřív tyhle lidi brečeli doma do polštáře, dneska se rozčilujou na netu... B-]
* za několik LET
Zato je skvělé čichat kyselo-chlorový smrad a karcinogenní saze z dieselu. Až se tě tvé děti za několik zeptají, proč mají rakovinu, pochlub se jim svými dnešními názory.
zajimavej blabol.....
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.