Volkswagen Golf GTD: nechci slevu zadarmo

25 komentářů

Tom
10. června • 7:44

:-D

VM
10. června • 9:13

Rodinný kombík máme, a k němu máme Fabii RS, tedy diesel v hatchbacku. Zvykli jsme si na něj velmi rychle a kromě keců, že ve špičce je stejně benzin lepší, není jiné výtky. Právě se rozhodujeme, za co ereso vyměníme. Stálo rovných 500 tis.. Můžeme si vybrat Octavii RS, jak už někdo podotknul o 75 tis. dražší. Tak to mi přijde Golf GTD lepší a prestižnější. (Nepotřebujeme kufr). Připadá vám cena "velmi sebevědomá" v tomto porovnání? Nebo má být škodovka dražší a "blbej" Golf levnej?

Radek Ondrášík
10. června • 9:53

Ony jsou i jiné varianty. Koukněte se např. na novou Mazdu 3 GTA s motorem 2,2 dizl. Top výbava, špičkový naftový motor apod.

Rhino
10. června • 10:15

Jo, a top hmotnost, 1470kg, a na predni naprave ma o 250 kilo vic. To budou jiste supr jizdni vlastnosti, panecku! Tak velkej naftovej motor do nizsi stredni? To snad nekdo padl na hlavu. 185 koni je pekne, ale s takovym hovadem nad predni napravou to sportak stejne neni, a na klidnou dalnici stacilo i 145 koni puvodnihou dvoulitru. Do nove 6-ky jeste ma smysl, ale proc davaji tak velkej a tezkej motor do maly 3-ky, to nechapu...

Radek Ondrášík
10. června • 10:37

A jen dodam, ze ta mazda3 ma bezmala 4,5 metru, takze "mala" trojka to urcite neni ;)

Radek Ondrášík
10. června • 10:37

A jen dodam, ze M3 2,2 GTA vazi 1395 kg, tedy stejne jako M3 MPS. Tech 1470 v brozure mazdy je jeji vyska ;) A ta vaha je asi o 20 kg mensi, nez u Golfu VI 2,0 TDI 125 kg (a to ma uz ta mazda full vybavu, pri stejne byave bude golf vazit o dalsich dobrych 70-80 kg vice)to ja jen pro upresneni ;)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rhino
10. června • 10:50

Tak to bych rad videl, co je v te vasi "full" vybave, protoze tady mazda opravdu uvadi "leergewicht 1470kg"...

Radek Ondrášík
10. června • 10:59

http://www.mazda.cz/upload/country/cs-cz/pdf_downloads/mazda3/mazda3_cenik_new_cz_14.pdf- pohotovostni hmotnost 1395 ve verzi GTA
- zaroven se muzete podivat, co je v te full vybave GTA

Rhino
10. června • 11:27

Na to muzu kontrovat:
http://www.mazda.at/upload/country/at/showroom/Mazda3_Techn.%20Daten%20und%20Ausstattung.pdf1470 kilo, ani o deko min. To je trochu divny, protoze celkovou maximalni hmotnost 1965kg maji stejnou. Nemyslim ze popletli vysku s hmotnosti, protoze co sem se podival, vsechny prazdny hmotnosti jsou jaksi vyssi. Myslim ze to opravdu bude tou vybavou...

Radek Ondrášík
10. června • 11:37

ja se taky dival na ty vahy v jinych zemich a:CZ - 1395
SK - 1395
IT - 1395
FR - 1395DE - 1470
AT - 1470vice mene vsichni uvadi 1395 mimo DE a AT. Tech 1395 koresponduje i s minulou generaci. Nova je v zakladu o 15 kg lehci a motor 2,2 je lehci, nez puvodni 2,0, takze hmotnost nove M3 2,2 by mela byt mensi, nez u starsi verze s 2,0. 1395 je klasicky normovana pohotovostni hmotnost, to co uvadite z nemecka neni klasicka pohotovostni hmotnost.

ado
10. června • 13:47

vysvetlim...takze tie hmotnosti sa lisia preto,lebo 1470 kg je uvadzane spolu s hmotnostou priemerneho vodica - 75 kg. Aj v technicaku je velakrat pohotovostna hmotnost o 75kg inaksia ako napr. v katalogoch,alebo na strankach automobiliek.
Proste niektore automobilky to uvadzaju rozne v roznych krajinach

Radek Ondrášík
10. června • 10:19

Proc? Protoze to lidi chteji koupit, takze nejaky Rhino na internetu se nad tim muze podivovat jak chce, ale automobilka dobre vi proc to dela. Nikdo si u teto verze na sportak nehraje, je to alternativa vuci Golfu GTD, nic vic, nic min. A pokud vam 145 koni staci, kupte si verzi se 145 koniky, nekomu to ale nestaci a chce vice, tak proc mu to nedoprat? Jenom proto, ze vy to rozhodnete?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Rhino
10. června • 10:44

Chteji koupit? Ukazte mi cloveka, ktery si radeji koupi 2.2L/150ps, a ne 2.0L/145ps! ~Stejnej vykon (neverim ze tech 5ps t.j. ~3% navic spoznate), akorat je autak tezsi, hur vyvazenej, a dost mozna ze padne i do vyssi sazby zakonneho pojistneho. Ono totiz vam zrejme uniklo, ze motor 2.0 MZR-CD uz jaksi v nabidce neni (alespon tady ne), takze si jej uz nikdo nekoupi. To byl sice taky pekne tezkej motor na hatchback nizsi stredni, ovsem 2.2L bude jeste tezsi. Takze bud 1.6, nebo 2.2, jina volba neni (u naftove motorizace).A o tom, co zakaznici chteji nebo nechteji dost napovi prodeje. Srovnejte si treba cisla Focusu (na stejne platforme, sdili i nektere motorizace) a Mazdy3. Proti tomu uz neudela nic ani nakej pan Ondrasik...

Radek Ondrášík
10. června • 10:57

Motor 2,0 a 2,2 vazi v podstate stejne. Blok a hlava maji stejne rozmery, meni se vice mene jenom vrtani a zdvih. Ty dve deci navic u 4 valcu nezvysuje automaticky vahu. Vetsi objem naopak prinasi vetsi tocivy moment v celem spektru, ale hlavne dole, coz se oceni vice, nez tech 5 koni navic.Takze zda by byla volba 1,6 - 2,0 nebo 1,6 - 2,2 je naprosto jedno s ohledem na pojisteni (to je reseno bud objemem 1,8-2,5 l nebo vykonem).A jenom podotknu pro vas asi tezko stravitelnou informaci. Motor 2,2 dizl u mazdy vazi mene, nez minulogeneraceni 2,0 ;)

George
9. června • 19:40

Kde jsou ty casy kdy se golf povazoval za jedno z nejlevnejsich aut urcenych pro mlade nebo mene majetne lidi.Sory,ale 700-800tacu za blbyho golface tak to je fakt sila !

PePePePe
9. června • 9:35

To auto sa hodi ako sluzobak, ked vam firma dava auto ako benefit ale nepreplaca palivo :-)
V tom pripade sa beru taketo na prvy pohlad "neekonomicke" motorizacie...

Delphin
10. června • 8:42

Nemusí to být jen tento důvod. Spousta firem má ve své politice pravidlo, že služební auto musí mít dieselový motor. Jako třeba zrovna ta naše. Takže pro někoho, kdo chtěl GTI, by GTD byla asi jasná volba.

mclown
9. června • 9:09

dizel do takehoto "ostreho hatacbacku" ? :-(

Rhino
10. června • 10:04

Taky nechapu, na co vlastne tato verze je. Diesel je "sportovni" asi jako opilej slon. Je opravdu putna, jestli mluvime o golfu gtd, nebo fabii rs, nebo octavii rs-tdi. To nema se sportovne zamerenym vozem nic spolecne...

Childeater
9. června • 8:31

No, sláva, VW zplodil výborné auto, které v ostré verzi nejede, ale má malou spotřebu. To je úžasné. Parametry rodinného kombíku.Thumb down.

Ali
9. června • 12:42

Jel si někdy s tímhle motorem? Asi ne, jinak bys takovou kravinu nikdy nenapsal...

Childeater
9. června • 13:57

Jaký motor máš konkrétně na müsli? 103kW diesel? Tak s tím jo. Se 125kW TDI taky. Neurazí, nenadchne. Mně prostě tyhle "ostrý diesely" neberou... :-D

sTiLL
9. června • 7:58

Auto to nebude zle ale ta cena? To si moze kupit fak len fanda WV. Za to u zmam auto o triedu vyssie.

petr
9. června • 9:10

Octavia RS 2.0TDI 125kW je ještě o nějakých 75.000,- Kč dražší ;-)

Radek Ondrášík
9. června • 8:17

A proc hned auto o tridu vetsi? Za ty penize se da klidne koupit nove auto o dve tridy vetsi a co? To je nejaka malost porad jenom vetsi a vetsi a vetsi? Proste nekdo nechce vetsi auto. Nekdo chce Golfa s timto motorem, timto paketem a pak je to paradni volba. Znam cloveka, co dal za Golf V s 2,0 TDI pres milion korun a co? Proste dal, protoze chtel mensi hatchback s poradnou vybavou a o to jde.

Doporučujeme

Články odjinud