Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornější motory

Motor 1.2 TSI nabízí výkon 77 kW (105 k) a tabulkovou spotřebu 5,1 litru na 100 km. Posílila také verze GTI Cabriolet.

Volkswagen modernizoval motorovou paletu pod kapotou Golfu Cabriolet. Žádná revoluce se samozřejmě nekoná, ale všechny motory jsou úspornější a některé i posílily. Spotřeba a emise klesly až o 15 %. Golf Cabriolet také dostal nové rádio a dotykovou obrazovku s navigací.

Motor 1.2 TSI nabízí výkon 77 kW (105 k) a tabulkovou spotřebu 5,1 litru na 100 km. Motor 1.4 TSI teď může mít 92 kW (125 k) nebo 110 kW (150 k) a spotřebu 5,2 až 5,5 litru na 100 km.

Kombi | Volkswagen | Premiéry | První svezení | Volkswagen Golf

VW Golf Alltrack a R/GTD Variant: nové tváře bestselleru (první dojmy)

Posílil motor pro Golf GTI Cabriolet, který má nyní o deset koní více. Jednotka 2.0 TSI nově nabízí 162 kW (220 k) a na stovku dostane auto za 6,9 sekundy, tedy o 0,4 sekundy rychleji. Kombinovaná spotřeba činí 6,5 l na 100 km. Všechny motory samozřejmě plní emisní normu Euro 6.

Modernizace se dotkla i motorů 2.0 TDI. Základní má výkon 81 kW (110 k) a spotřebu 4,2 litru na 100 km. Silnější nabídne 110 kW (150 k) a 340 Nm, tedy o 10 koní a 20 Nm více než dříve. Na stovce s ním je otevřený Golf o 0,7 s rychleji (9,2 s) a spotřebuje o půl litru méně (4,6 l/100 km).

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků