Volkswagen Golf Cabriolet dostal nové a úspornější motory

Motor 1.2 TSI nabízí výkon 77 kW (105 k) a tabulkovou spotřebu 5,1 litru na 100 km. Posílila také verze GTI Cabriolet.

Volkswagen modernizoval motorovou paletu pod kapotou Golfu Cabriolet. Žádná revoluce se samozřejmě nekoná, ale všechny motory jsou úspornější a některé i posílily. Spotřeba a emise klesly až o 15 %. Golf Cabriolet také dostal nové rádio a dotykovou obrazovku s navigací.

Motor 1.2 TSI nabízí výkon 77 kW (105 k) a tabulkovou spotřebu 5,1 litru na 100 km. Motor 1.4 TSI teď může mít 92 kW (125 k) nebo 110 kW (150 k) a spotřebu 5,2 až 5,5 litru na 100 km.

Volkswagen | Kombi | Premiéry | První svezení | Volkswagen Golf

VW Golf Alltrack a R/GTD Variant: nové tváře bestselleru (první dojmy)

Posílil motor pro Golf GTI Cabriolet, který má nyní o deset koní více. Jednotka 2.0 TSI nově nabízí 162 kW (220 k) a na stovku dostane auto za 6,9 sekundy, tedy o 0,4 sekundy rychleji. Kombinovaná spotřeba činí 6,5 l na 100 km. Všechny motory samozřejmě plní emisní normu Euro 6.

Modernizace se dotkla i motorů 2.0 TDI. Základní má výkon 81 kW (110 k) a spotřebu 4,2 litru na 100 km. Silnější nabídne 110 kW (150 k) a 340 Nm, tedy o 10 koní a 20 Nm více než dříve. Na stovce s ním je otevřený Golf o 0,7 s rychleji (9,2 s) a spotřebuje o půl litru méně (4,6 l/100 km).

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 45 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků