Volkswagen Golf 4Motion: další verze úspěšného hatchbacku je tu

Volkswagen představuje Golf sedmé generace osazený pohonem všech kol 4Motion. Nabízet jej bude v kombinaci s naftovou jedna-šestkou o výkonu 105 koní nebo výkonnějším dvoulitrem naladěným na 150 koní. Zadní nápravu opět připojuje mezinápravová spojka Haldex, tentokrát už páté generace. Tu mimochodem najdeme třeba také ve Volvu V40 Cross Coutnry.

Technika | Volkswagen | Volkswagen Golf

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

V porovnání s předchozí generací Volkswagenu Golf 4Motion je aktuální vydání pohonu všech kol lehčí o 1,4 kg. Kromě lepšího fungování by měl být nový Haldex také úspornější. Slabší naftová jednotka si řekne v kombinovaném provozu o 4,5 l/100 km, výkonnější spotřebuje o dvě deci více. Mezinápravovou spojku bude standardně doplňovat také elektronická náhražka nápravových diferenciálů. U VW ji označují jako XDS a v případě Golfu 4Motion bude pracovat na obou nápravách.

Volkswagen | První svezení | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo

Pokud vás Golf s pohonem všech kol zajímá, těšte se v průběhu příštího týdne na první jízdní dojmy. Golf 1.6 TDI 4Motion s výbavou Comfortline začíná v ČR na 508 900 Kč, silnější dvoulitr vybavený systémem 4Motion je dostupný pouze s vrcholnou výbavou Highline za 598 900 Kč.

Foto: Volkswagen

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků