Volkswagen Golf 1,4 TSI – kouzlo se nevytrácí. Nikdy nebylo

Tohle auto nikdy nepřitahovalo masy krásným designem. Nesvádělo okouzlujícím půvabem. Bylo o něčem jiném, o jízdních vlastnostech, o motorech, o spolehlivosti. Ani Golf sedmé generace, který se před několika dny stal Autem roku 2013 v České republice, nevybočuje...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Skutečný bestseller. Od roku 1974 až dosud bylo prodáno ve světě 29 milionů Golfů. 
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový Golf je o 56 milimetrů delší, rozvor byl prodloužen o 59 milimetrů, šířka se zvětšila o 13 milimetrů. Zároveň byla karoserie snížena o 28 milimetrů.   

Pohled pod povrch

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Testoval jsem vůz s vrcholnou výbavou Highline. Obsahovala například audiosystém Composition Media s barevným displejem o uhlopříčce 5,8".

Kouzelné řešení

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
V Golfu VII se nově objevily mnohé asistenční systémy, například funkce automatického brzdění při vícenásobných kolizích, elektronická uzávěrka diferenciálu XDS, nejnovější generace parkovacího asistenta ParkAssist.

Sáhněte po čtrnáctistovce

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní cena testovaného vozu činila 470 900 korun. První cena je nižší - 339 900 korun (1,2 TSI, 63 kW, výbava Trendline).
Technika | Volkswagen | Volkswagen Golf

Na brzdě: Volkswagen Golf 1.2 TSI 63 kW

Na sněhu držák 

Zajímavosti | Design | Volkswagen | Premiéry | První svezení | Volkswagen Golf

Volkswagen Golf VII: první kilometry za volantem

Volkswagen Passat 1.968
Rok výroby: 2006
Stav: 127 452 km
Cena: 95 000 Kč
Volkswagen Golf 1.595
Rok výroby: 2005
Stav: 148 947 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.598
Rok výroby: 2014
Stav: 143 020 km
Cena: 250 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků