Volkswagen Gloria: chystá se nový palubní systém

Speciální palubní systémy už dnes takřka neodmyslitelně patří ke každé prémiové značce a jednotlivé automobilky si na jejich vývoji dávají opravdu záležet. Výjimkou však už nejsou ani ostatní značky, které do svých vozidel začínají podobné systémy také postupně implementovat.

Úplnou novinkou má být systém Gloria, na němž v současnosti pracuje Volkswagen spolu se společností Intel a vyznačovat se bude zejména pokročilou technologií ovládání. Ta bude založena zhruba na stejném principu, jako je tomu u výrobků Apple s podporou ovládání přes „gestikulaci“. Na ovládání pak bude uživateli stačit pouze jemný dotyk displeje dvěma prsty, pomocí kterých si bude vybírat z nabídky, nebo provádět různá nastavění. Celý systém má být kromě toho vytvořen na principu otevřeného operačního systému, takže očekávat můžeme celou řadu různých aplikací a vylepšení, podle předběžných informací bude systém nejen velice intuitivní, ale nabídne i široké možnosti přizpůsobení.
O tom, kdy se vývoj dostane do finále, zatím řeč nepadla, ovšem v sériové produkci by se Gloria měla objevit zhruba za tři nebo čtyři roky.
Klepněte pro větší obrázek 
Systém Gloria od Volkswagenu, hudba blízké budoucnosti?
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků