Volkswagen eT!: rozvážková dodávka budoucnosti

Automobilka Volkswagen představuje studii eT!, jež se snaží nově načrtnout prvky vozů pro rozvážkový provoz.

Novinka VW eT! byla navržena s naději, že se v budoucnosti stane ideálním vozem pro pošťáky, poslíčky a další povolání vyžadující časté nastupování a vystupování na krátkých trasách. O pohon se starají prostorově úsporné elektromotory umístěné přímo v nábojích kol, ještě zajímavější je ale přístup do prostoru pro náklad.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen eT!: rozvážkový vůz budoucnosti?

Do něj se totiž nastupuje skrze boční posuvné dveře na pravé straně karoserie a přes kokpit posádky, což má usnadnit vystupování a nastupování řidiče při plnění jeho pracovních povinností. Vůz lze kromě volantu ovládat také joystickem na místě spolujezdce (jež je blíže chodníku), ale také povely ovládajícími soustavu automatizovaného řízení.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pokud tedy například budete dům od domu rozvážet poštu, Volkswagen eT! vás bude sám následovat a vy jen budete z jeho útrob tahat balíky a dopisy, aniž byste museli auto obcházet a sedat za jeho volant. Zajímavý nápad. Nicméně na něco takového si zřejmě v běžném životě ještě počkáme.
Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků