Volkswagen Eos Exclusive: dotyk luxusu z Wolfsburgu

Volkswagen se rozhodl dopřát svým evropským zákazníků, trochu více luxusu a nabídnout zvláštní verzi modelu Eos s jasným označením Exclusive. Aby to zákazníci špatně nepochopili, je celá specifičnost této verze postavena vlastně jen na pár jednotkách mimořádných prvků, ale jsou vesměs k nepřehlédnutí. Pojďme se na ně podívat podrobněji.

Zásadní odlišností proti ostatním Eosům je kožené čalounění. Celý interiér, tedy sedadla a výplně dveří, je oděn do kůže nappa kombinující černou a béžovou barvu, přičemž béžová může být vyvedena buď v tmavším, nebo světlejším odstínu - oba jsou vidět na přiložených snímcích. Další, již drobnější odlišností je vyšperkování interiéru leskle černým obložením. To na fotografiích neuvidíte, ale s trochou fantazie si jej jistě dokážete představit.

Zvenku si můžete povšimnout chromované masky chladiče a třech nových vzorů 18" kol z lehkých slitin. Navíc vůz disponuje o 15 mm sníženým podvozkem.

Nevíme, jestli něco podobného má šanci vás nadchnout, ale pokud by se tak stalo, můžete si Eos Exclusive pořídit. Toto provedení je dostupné se všemi nabízenými motorizacemi a cenovka na německém trhu začíná na 34 350 Eur (cca 880 000 Kč) za verzi s motorem 1,4 TSI. Zda bude tento model oficiálně nabízen i v České republice nevíme, cesta do Německa ale případně není dlouhá...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Eos Exclusive
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků