Volkswagen Eos Exclusive: dotyk luxusu z Wolfsburgu

Volkswagen se rozhodl dopřát svým evropským zákazníků, trochu více luxusu a nabídnout zvláštní verzi modelu Eos s jasným označením Exclusive. Aby to zákazníci špatně nepochopili, je celá specifičnost této verze postavena vlastně jen na pár jednotkách mimořádných prvků, ale jsou vesměs k nepřehlédnutí. Pojďme se na ně podívat podrobněji.

Zásadní odlišností proti ostatním Eosům je kožené čalounění. Celý interiér, tedy sedadla a výplně dveří, je oděn do kůže nappa kombinující černou a béžovou barvu, přičemž béžová může být vyvedena buď v tmavším, nebo světlejším odstínu - oba jsou vidět na přiložených snímcích. Další, již drobnější odlišností je vyšperkování interiéru leskle černým obložením. To na fotografiích neuvidíte, ale s trochou fantazie si jej jistě dokážete představit.

Zvenku si můžete povšimnout chromované masky chladiče a třech nových vzorů 18" kol z lehkých slitin. Navíc vůz disponuje o 15 mm sníženým podvozkem.

Nevíme, jestli něco podobného má šanci vás nadchnout, ale pokud by se tak stalo, můžete si Eos Exclusive pořídit. Toto provedení je dostupné se všemi nabízenými motorizacemi a cenovka na německém trhu začíná na 34 350 Eur (cca 880 000 Kč) za verzi s motorem 1,4 TSI. Zda bude tento model oficiálně nabízen i v České republice nevíme, cesta do Německa ale případně není dlouhá...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Eos Exclusive
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků