Volkswagen e-up! nabídne dojezd 150 km. Představí se ve Frankfurtu

Volkswagen dále rozšiřuje řadu up!. Po verzi cross up!, která se představila na autosalonu v Ženevě, automobilka oznámila příchod elektrického provedení. To má svou premiéru naplánovanou na podzimní autosalon ve Frankfurtu a krátce poté si jej budou moci také první zájemci objednat.

Autosalony | Volkswagen | Design

Volkswagen představil sériový cross up!. Mnoho novinek nečekejte

Elektrický up! používá elektromotor s maximálním výkonem 82 koní a vrcholem točivého momentu 210 Nm. Elektrická energie je uložena v lithium-iontových akumulátorech, ty jsou umístěny pod podlahou. Akceleraci z nuly na stovku zvládne německý elektromobil za 14 sekund, maximální rychlost činí 135 km/h.

Testy | Zajímavosti | Technika | Volkswagen | Design

Test Volkswagen Up! Shiftmatic: šUp!em městem bez spojky

Kapacita akumulátorů by měla vystačit na dojezd přibližně 150 km. Na 80% se baterie „naplní“ z dobíjecí stanice za méně než 30 minut. Připojit vůz samozřejmě bude možné i do klasické domácí zásuvky. Elektrický up! také dostal modré detaily, diody a nová patnáctipalcová kola. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Foto: Volkswagen

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků