Volkswagen e-Golf dostane nové akumulátory pro dojezd až 300 km

Největší bolístkou aktuálních elektromobilů stále zůstává velmi omezený dojezd. Automobilky si to uvědomují a snaží se své modely v průběhu času vylepšovat novými akumulátory s větší kapacitou. Není to tak dávno, co stejným způsobem modernizoval Nissan svůj Leaf nebo BMW model i3.

Elektromobily | Hatchbacky | Premiéry | BMW

BMW i3 dostalo nové baterie. Zvládne ujet až 300 km na jedno nabití

Stranou v tomto ohledu nezůstává ani koncern Volkswagen, který pro svůj čistě elektrický model e-Golf připravuje podobné vylepšení. Momentálně totiž disponuje akumulátory o kapacitě 24,2 kWh, což by mělo podle standardního měřícího cyklu vystačit k ujetí 190 kilometrů.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Volkswagen e-Golf čeká velká změna, oproti současnému dojezdu 190 km by měl s novými akumulátory ujet na jedno nabití až 300 kilometrů

Nové akumulátory budou o poznání lepší, s kapacitou 35,8 kWh by totiž e-Golf mohl ujet až 300 kilometrů na jedno nabití. A to už je slušná hodnota i v případě, že si cestu zpříjemníte klimatizací a nepojedete potupným způsobem v pravém pruhu dálnice.

Elektromobily | Srovnávací testy | Volkswagen | BMW | Nissan | Volkswagen Golf

Elektrický srovnávací test: BMW i3 vs. VW e-Golf vs. Nissan Leaf  

Trochu jinou cestou půjde Volkswagen z pohledu nabídky, zatímco Nissan i BMW nabízí i nadále také verzi s menšími akumulátory, v případě e-Golfu by měly v nabídce zůstat jen ty nové. Otázkou zůstává, jestli při starém zůstane také cena, která momentálně startuje na částce 930 900 Kč. Na odpověď si ale budeme muset ještě nějakou tu chvíli počkat.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků