Volkswagen E-Golf: další elektromobil dorazí příští rok

Volkswagen E-Golf: další elektromobil dorazí příští rok

Na podzim představí Volkswagen sedmou generaci legendárního modelu Golf, která bude stát na nové platformě MQB. O něco později pak přijde na trh také jeho elektrická verze vycházející z Golfu blue-e-motion. Tento prototyp už jezdí v rámci testování v běžném provozu. Podle magazínu Car and Driver dostane elektrický Golf označení E-Golf.

První svezení | Kabriolety | Volkswagen | Volkswagen Golf

Golf Cabriolet: ideál pro země, kde slunce nesvítí

Základní technické parametry by se měly shodovat s tím, co využívá Golf blue-e-motion. O jeho pohon se stará elektromotor disponující výkonem 115 k a točivým momentem 270 Nm. Maximální rychlost činí 140 km/h a stovku zvládne za 11,8 s. Kapacita lithium-iontových akumulátorů stačí k ujetí 150 km.

Volkswagen | Volkswagen Golf

VW Golf Blue-e-motion: „elektrogolf” realitou

Přestože jsou akumulátory rozložené do středového tunelu a pod zadní sedačky, část musela být umístěna také do zavazadelníku, což si vyžádalo oběť v podobě zmenšeného objemu. Gof blue-e-motion nabídne 237 litrů. Co se týká nového E-Golfu, jde o neoficiální informace. Na jejich konečné potvrzení nebo vyvrácení si musím ještě chvíli počkat. 

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Volkswagen Touareg 3
Rok výroby: 2005
Stav: 148 076 km
Cena: 175 000 Kč
Volkswagen Jetta 1.6
Rok výroby: 2006
Stav: 125 442 km
Cena: 99 000 Kč
Volkswagen Transporter 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 159 909 km
Cena: 98 000 Kč
Test ojetiny: Volkswagen Golf by byl skvělý, nebýt nemocí motorů TSI

Test ojetiny: Volkswagen Golf

Šestá generace Golfu představuje jistotu s dieselem nebo atmosférickým benzinovým motorem. U jednotek TSI je potřeba vybírat opatrně.

28.  6.  2016 | Dalibor Žák | 32 příspěvků
Test Seat Ibiza Cupra: Vstupenka do světa radosti a rychlosti

Seat Ibiza Cupra

Seat z povzdálí útočí na přední příčky mezi rychlými kompaktními hatchbacky. Bez velkého tyjátru Ibiza Cupra přezbrojila na větší motor a vyměnila automat za manuál. Jak moc skvělá je?

26.  6.  2016 | Ondřej Lilling | 8 příspěvků
Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Test ojetiny: Citroën C4 Picasso

Zapomeňte na obvyklá klišé o francouzských autech. MPV Picasso není špatné, ale bude vám trvat, než najdete povedený kus s dobrým motorem.

19.  6.  2016 | Dalibor Žák | 36 příspěvků