Volkswagen E-Golf: další elektromobil dorazí příští rok

Na podzim představí Volkswagen sedmou generaci legendárního modelu Golf, která bude stát na nové platformě MQB. O něco později pak přijde na trh také jeho elektrická verze vycházející z Golfu blue-e-motion. Tento prototyp už jezdí v rámci testování v běžném provozu. Podle magazínu Car and Driver dostane elektrický Golf označení E-Golf.

Kabriolety | Volkswagen | První svezení | Volkswagen Golf

Golf Cabriolet: ideál pro země, kde slunce nesvítí

Základní technické parametry by se měly shodovat s tím, co využívá Golf blue-e-motion. O jeho pohon se stará elektromotor disponující výkonem 115 k a točivým momentem 270 Nm. Maximální rychlost činí 140 km/h a stovku zvládne za 11,8 s. Kapacita lithium-iontových akumulátorů stačí k ujetí 150 km.

Volkswagen | Volkswagen Golf

VW Golf Blue-e-motion: „elektrogolf” realitou

Přestože jsou akumulátory rozložené do středového tunelu a pod zadní sedačky, část musela být umístěna také do zavazadelníku, což si vyžádalo oběť v podobě zmenšeného objemu. Gof blue-e-motion nabídne 237 litrů. Co se týká nového E-Golfu, jde o neoficiální informace. Na jejich konečné potvrzení nebo vyvrácení si musím ještě chvíli počkat. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků