Volkswagen dostal v Itálii pokutu 5 milionů euro za podvody s emisemi

Jak se zdá, účet Volkswagenu za podvody s emisemi není konečný. Italský antimonopolní úřad v pondělí vyměřil německé automobilce pokutu ve výši pěti milionů eur (135 milionů korun).

Důvod? Volkswagen údajně poskytoval klientům nesprávné informace o emisích naftových vozů. Pokuta je nejvyšší, jakou může úřad v rámci svých pravomocí udělit. Automobilka se proti verdiktu hodlá odvolat.

Dieselgate | Palivo | Sedany | Volkswagen | Byznys

Volkswagen zaplatí za dieselgate každému majiteli až 170 tisíc korun

Vyjma toho čelí trestnímu vyšetřování také v USA, Jižní Koreji a celé řadě dalších zemích, takže celý skandál ještě není u konce. Jihokorejské úřady vyměřili začátkem srpna pokutu ve výši 17,8 miliardy wonů (392 milionů korun) za údajné falšování dokumentů o testech emisí a úrovni hluku.

V Americe by měla automobilku aféra dieselgate přijít na něco málo přes 10 miliard dolarů (238,5 miliardy korun). Celkově se odhaduje, že skandál bude automobilku stát 25 až 35 miliard eur, tedy 675 až 945 miliard korun.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků