Volkswagen CrossPassat odhazuje kamufláž (spy photos)

Na první pohled by se zdálo, že jsme pro vás v archivu vyštrachali snímky z doby, kdy končil vývoj současného a teprve vloni modernizovaného Volkswagenu Passat, ale chyba lávky. Jde o připravovaný model CrossPassat, další přírůstek do rodiny Volkswagenů s přívlastkem Cross. Také v případě Passat znamená především plastování spodních partií karoserie a nepatrné zvýšení světlé výšky, přičemž CrossPassat přidává systém pohonu všech kol 4Motion. Na obou koncích karoserie se zatím stále nachází lehká kamufláž, ale i přes ni to trochu vypadá, že skrývá linky blízké americkému provedení Volkswagen Passat 2012. Autor přiložených snímků údajně svým nahlédnutím do interiéru viděl „americké“ ovladače včetně tachometru s MPH, takže uvidíme. Zatím není nic jasné, ale zdá se, že Volkswagen CrossPassat bude k mání v roce 2013.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků