U TDI udávají krouťák 400 Nm a u toho předního elektromotoru 180 Nm což dělá dohromady 580 a to ještě není jisté jestli se obě maxima potkají ve stejných otáčkách. Takže by mě docela zajímalo odkud se tam bere ta vrcholná hodnota momentu 700 Nm.
Zapomel si na zadni elektromotor. A elektromotor ma konstantni kroutak od nuly, takze se maxima potkaj urcite...:-)
To si asi děláš srandu. Nebo fakt chceš sčítat krouťák zadního elektromotoru s neudaným převodem ani otáčkami a spalovacího motoru točícího se taky úplně jinak protože pohání přes mnohastupňové DSG ?? Za tohle bys ve fyzice na ZDŠ dostal zfleku pětku a šel domů s brekem. :-)A co se týká elektromotoru tak určitě nemá ve svém rozsahu konstatní krouťák. Aspoň teda ne synchronní elektromotory s permanentními magnety co jsou běžně používané v elektromobilech. Maximální krouťák končí někde mezi třetinou a polovinou otáček a pak už jen klesá. Bych nevěřil že lidi co se tady motají tak dlouho můžou mít tak zásadní neznalosti :-(
A proc bych ho tam nepricetl, urcite tam nebude jako brzda. Prevod, bude li nakej, a koeficient necham na tech, co to stavej. Nicmene pokud neni udaj 700Nm vycuclej z prstu, je evidentni, ze tech 120Nm, co Ti chybej, ma na svedomi zadni elektromotor. I kdyby mel pouzitej el motor charakterisziku jakou si uvedl, urcite se s maximem ropaku nekdy potka, neb ten bude mit urcite maximum v dolni polovine rpm. A na tom (odpovidajici) zprevodovani toho ci onoho nic nezmeni...
... A kroutak motoru a prevody spolu nesouvisej, to by se ten udaj musel jmenovat treba " kroutak na kolech pri IV. Rychlostnim stupni. Je jasny, ze el motor se stalym prevodem se tam bude muset nak " kreativne" zapocitat, ale proste v praxi urcite naky ty Nm prida, a asi to bude tech tvejch chybejicich 120Nm.
Pardon
Nemáš pravdu. Správnávná odpověď je že TDI má max.krouťák 400 Nm, přední elektromotor maximum 180 Nm a zadní 270 Nm. Hotovo, nic víc.Maximálně můžeš ještě dodat vysvětlení pro laické čtenáře (i redaktory), že sčítat lze jen momenty motorů které jsou na společné hřídeli případně mající otáčky synchronizované jiným způsobem. V opačné případě dostaneš nesmyslné hausnumero a údaj z článku je toho zřejmým příkladem
Umím si ho docela živě představit v Dakar verzi :-))
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.