Volkswagen Cross Coupé opět na scéně, tentokrát s dieselem

Volkswagen Cross Coupé si svou světovou premiéru odbyl na autosalonu v Tokiu, německá automobilka jej ovšem představí i v Ženevě. Na rozdíl od prvního autosalonu, kde byl vůz prezentován s benzinovým motorem TSI, bude tentokrát pod kapotou naftová jednotka. Dvojice elektromotorů zůstává.

Video | SUV | Volkswagen | Hybridy | Premiéry

Fotogalerie: Volkswagen Cross Coupé naznačuje budoucnost

Pod kapotou přepracovaného konceptu najdeme dvoulitrové TDI pohánějící ve spolupráci s prvním elektromotorem přední nápravu. U té zadní je bez mechanické vazby ještě jeden elektromotor. Tisková zpráva slibuje celkový výkon 306 k a vrcholnou hodnotu točivého momentu 700 Nm. Zrychlení z nuly na 96 km/h je otázkou 6,5 s a maximální rychlost činí 220 km/h. Vůz by si měl vystačit s kombinovanou spotřebou 1,8 l/100 km. Na jednu nádrž a s plně dobitými akumulátory ujede bezmála 1300 km.

Protože jde o plug-in hybrid, lze dobíjet akumulátory z klasické 230 V zásuvky. V elektrickém režimu ujede 1,9 tuny těžký automobil přibližně 30 kilometrů. Řidič může zvolit kromě E-mode také City (ekologický režim pro co nejnižší spotřebu), Sport, Offroad (stále zapojen zadní elektromotor) a Charging (dobíjení akumulátorů přes spalovací motor). 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek