Volkswagen Crafter přijíždí s novým designem i moderní technikou

9 komentářů

George
24. srpna • 13:14

Možnost volby pohonu (FWD, RWD, 4x4, s důrazem právě na možnost RWD) naznačuje, že u vozu budou použity 2 různé (podvozkové) platformy/architektury(?) - neboť pro FWD a "běžný" 4x4 (tedy s mezinápravovým Haldexem) počítám samozřejmě s motorem vpředu napříč a pro RWD je nejlogičtějším řešením uložení motoru podél! Tato skutečnost by také v budoucnosti, při mírném optimismu, mohla připustit do motorového prostoru zástavbu i třílitrových šestiválců mimo zcela nedostačující 2l R4 (tak, jako se tomu, díky Bohu[!!], stalo v nedávné minulosti u Amaroku) a pro opravdu off-roadové nadšence, při podélné zástavbě motoru, v pohonném řetězci i mechanický mezinápravový dif. typu Torsen, redukční převodovku a příp. i "natvrdo" mechanicky uzavíratelné nápravové diferenciály. Takto vybavené vozidlo, v osobní konfiguraci, by bylo horkým kandidátem na pořízení pro moje, převážně expediční ježdění. (Kdy v současnosti používaný VW T5 4x4 - tedy s Haldexem, hodnotím z výše uvedených hledisek pro moje používání čistě za "4" - tedy dostatečně.)

Hartge
30. července • 12:49

OŠKLIVĚ FACELIFTOVANÝ MERCEDES, ten kdo neumí holt neumí a je to Das Auto :)
Hnus zvenku, hnus zevnitř. To bude zase od Mercedesu nálož, teto hnus rozcupuje novým modelem jak nic.

Vana666
29. července • 6:13

"...Samozřejmostí bude možnost volby mezi manuální a automatickou převodovkou, stejně tak jako mezi pohonem předních, zadních či všech čtyř kol...."Tahle formulace mi navozuje pocit, že ke každému modelu bude možné libovolně vybrat manuál nebo automat a dokonce i poháněnou nápravu včetně 4x4. Pokud to bude opravdu taková samozřejmost, udělali u VW dobrý tah.

Marek Zrak
29. července • 15:41

Určitě to bude vázané na určité varianty, ale každopádně dobrý tah.

Antiautomat
28. července • 18:46

....prefuknuty maly motor nebude v dodavke nikdy dobry. Ducato forever!

josephko
28. července • 17:25

Tie dodávkové obludy a šeredky od Fordu :-) budú mať problém. Je to ako kráska (Crafter) a zviera (Transit). A ten interiér je nádherný - páčil by sa mi aj v osobnom aute.
Asi začnem jazdiť na dodávke...

Antiautomat
28. července • 18:44

...potom si pozri Ducato s dva-trojkou, prevedenie crew cab (dve rady sedadiel).
Ma to okrem ineho jednu vyhodu - objemny motor. Do toho velku nadrz (ten priplatok nie je velky) a viem s to pokojne predstavit ako velku (ale naozaj velku) rodinnu maxikaru. Odvezie vsetko a vsetkych, odtiahne cokolvek.Skusil som par rokov aj maxiho s trojlitrom....ten siel tak, ze par situacii bolo az komickych, hlavne v stupani na okreske. To uz bol doslova extrem. Pripominalo mi to vzdialene FH12 bez navesu, to bol tiez zazitok....:-D

Tomáš Kolínek
28. července • 16:32

To je neskutečný co VW v poslední době vypouští za hrůzy. Hnusnější auta jsem v poslední době neviděl jak VW

MZ
28. července • 16:50

A co by sis představoval?
Naopak já tam vidím návrat k minulé generaci, která byla elegantní.
Mě se auto líbí.

Doporučujeme

Články odjinud