Volkswagen chystá nové auto pro rozvojové trhy

Německá automobilka Volkswagen plánuje novou značku levného vozu určeného pro rozvíjející se trhy. Uvedl to v rozhovoru pro německý časopis Auto Motor und Sport šéf výzkumu a vývoje automobilové značky VW Ulrich Hackenberg.

Hackenberg upozornil, že v Indii automobilka vyrábí Vento a místní verzi modelu Polo, která stojí kolem 7000 eur (172 550 korun). V Číně plánuje Volkswagen cenově dostupnější auto velikosti Seatu Toledo. „Je zde tržní segment mezi 5000 a 7000 eury, což je opravdová výzva,“ dodal.

Nové auto však neponese jméno Volkswagen, bude prodáváno pod svou vlastní značkou, dodal. V úvahu by tak mohly připadat značky Auto Union či NSU, které koncern vlastní a již desítky let nevyužívá.

Podle Hackenberga se zatím nerozhodlo o tom, zda bude Volkswagen nový automobil vyrábět sám, nebo přizve čínského partnera.

Volkswagen plánuje do roku 2018 zvýšit prodej na více než deset milionů vozů a stát se největší automobilkou na světě. Do skupiny spadají kromě hlavní značky VW také značky Škoda, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini a Seat.

Zdroj: E15.cz
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků