Volkswagen chystá další dva motory pro Scirocco

Volkswagen Scirocco jsme vám detailně představili teprve včera a již dnes k nám dorazily další nové informace. Již víme, že vůz se dostane na většinu evropských trhů v průběhu listopadu a prosince, přičemž nejvýkonnějším agregátem v nabídce bude turbem přeplňovaný dvoulitr s výkonem 147 kW. Šéf automobilky však potvrdil, že do nabídky se přidají ještě dva agregáty. Statut nejvýkonnějšího převezme dvoulitrový agregát FSI, který nalezneme i pod kapotou Audi S3. Tento čtyřválec se může pochlubit výkonem 195 kW / 265 koní, takže o žádného „koncernového odpadlíka“ určitě nejde.

Druhý z dvojice chystaných je vznětový agregát s označením BlueMotion, půjde tedy o pohonnou jednotku nejen s nízkou spotřebou, ale i nízkými emisemi. Tyto hezké vlastnosti však mají za následek nižší výkon a línější chod, co může být ve voze tohoto ražení poměrně velký deficit. O tomto agregátu zatím automobilka nezveřejnila žádné bližší informace, ale dá se očekávat, že výkon bude někde kolem 80 až 90 kW.

Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Scirocco
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků