Volkswagen chystá čtyřmístnou verzi úsporného modelu XL1

Volkswagen si uvědomuje omezenou použitelnost úsporného modelu XL1. Proto údajně připravuje také praktičtější čtyřmístnou verzi, která ovšem dosáhne stejných výsledků efektivity. Na jeden litr paliva má ujet vzdálenost až 100 km.

Zajímavosti | Kupé | Volkswagen | Byznys | Hybridy

První majitel dostal svůj Volkswagen XL1. Zaplatil za něj tři miliony

Podla magazínu Autocar, který se zprávou o čtyřmístném XL1 přišel, reaguje Volkswagen na chystanou sériovou produkci vodíkové Hondy FCV. Ta se má začít prodávat zhruba za rok. Obě auta si budou koncepcí i designem velmi podobná.

Superúsporný Volkswagen opět využije nezvyklé uspořádání sedaček za sebou, čímž se celé auto prodlouží. Malá šířka je totiž důležitá pro zachování aerodynamické efektivity. Podle propočtů Autocaru si ale další dvě místa vyžádají nárůst hmotnosti asi o 140 kg na konečných 940 kg.

Elektromobily | Názory

Bjorn Lomborg: Zelená auta skrývají černé tajemství

Nicméně prodloužení vozu prý umožní dosáhnout nižšího aerodynamického odporu a tím by se mohlo Volkswagenu podařit zachovat spotřebu na hranici jednoho litru na 100 km. Dokonce by prý i pomocný dieselový dvouválec 0,8 l mohl být silnější a akumulátory hybridního pohonu by mohly mít větší kapacitu než současných 5,5 kWh.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků