Volkswagen chce investovat do výroby a vývoje 51,6 miliardy Eur

23 komentářů

Toper
22. listopadu • 13:55

Jak jsem nedávno psal. Koncernový FL styl "nových" modelů zaručuje Volkswagenu poměrně vysoké zisky s minimálními investicemi a to v období, kdy na tom mnoho automobilek není zrovna nejlépe.
VW ukazuje konkurenci, že si v klidu může dovolit prodávat i staré modely za vysoké ceny a s velmi zajímavým ziskem.
Plánovanými investicemi si tak staví stabilní základy pro svůj cíl - být největší automobilkou světa. Mají to dokonale promyšleno.

Zelí
22. listopadu • 17:54

Bohužel konkurence se nepřiblížila natolik, aby byl důvod dělat rozsáhlejší inovace. Čili není to otázka stylu, ale pouze zhodnocení stavu na trhu.

Toper
22. listopadu • 19:26

Jsou z tohoto stavu schopni vytřískat maximum. Všechna čest, kdo by nechtěl.

nornik
22. listopadu • 23:34

Asi tak, kdyby dal pres miliardy eur do novy podvozkovy platformy, poznal by proti soucasny generaci nekdo rozdil? A jinde nez na okruhu?Golf i Passat maji vyborne podvozky, davat prachy do noveho by bylo plytvani ... mozna casem, az budou novejsi lehci materialy, ale materialovy vyvoj za poslednich 5 let nic moc.

Prudil
23. listopadu • 11:37

Jo, rozdíl bys poznal i bez okruhu. VW prostě šetří, takže je Passat stále postaven na podvozku starého Golfa, stejně tak šetří na materiálech a proto dělá v rámci třídy jedny z nejmenších aut (ušetří na "plechu"). Proto taky stále zaostává za Insignií.S lehčími materiály už to u Passata zkoušeli a udělali ze sebe leda tak pitomce a urychleně tu hliníkovou nápravu nahradili "normální".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
23. listopadu • 12:25

to Prudil: :-D:-D já se dneska zase nasměju, to je super. Věř, že bys ten rozdíl nepoznal ani na okruhu. Každopádně je to úplně jedno, páč o to tady vůbec nejde. Když to po tobě tak čtu, tak je vlastně Passat naprostá s*ačka. Tak mi vysvětli, proč je to nejprodávanější model v segmentu? Proč válcuje tu tvou Insígnii a ostatní konkurenty levou zadní? Nemáš spíš pocit, že plácáš kraviny maximálního kalibru? ;-)

Prudil
24. listopadu • 12:00

to Shimi: záleží jak velké změny by provedliNe, nemám vůbec pocit že plácám kraviny. Co má společného kvalita auta s jeho prodejem? Snad tady nechceš tvrdit, že kvalita znamená vyšší prodeje ? Pokud ano, tak si tu pitomost nech patentovat, třeba pak za to dostaneš nobelovu cenu za ekonomii :-D
To tvoje válcování znamená cca 188tis Passatů a cca 147tis Insignií (za rok 2009). To by mě zajímalo co si pak myslíš o Superbu, který má násobně nižší prodeje než Passat i Insignia. Jinak podle mě je Superb lepší než Passat, je na stejném základu, ale je prostornější a díky twindooru i praktičtější.

Shimi
24. listopadu • 15:06

to Prudil:" Co má společného kvalita auta s jeho prodejem? " - No, docela dost toho má společného, zkus nad tím zapřemýšlet. ;-)" Snad tady nechceš tvrdit, že kvalita znamená vyšší prodeje ? " - Ne, to nikde netvrdím a ani si to nemyslím. Ale nijak se to nevylučuje, co myslíš? Kvalita je jedním z nejdůležitějších parametrů k dosažení vysokých prodejů. Navíc si tak pro sebe vždy říkám, když tady skoro denně čtu jaké dělá VW šrotkáry, že to ti lidi pořád kupují. Že by si ti lidi, a že jich je, libovali v nekvalitě?P.S.: Co si myslím o Superbu? Nic, to auto mne nikterak nezajímá.

Mickey
25. listopadu • 15:23

"Navíc si tak pro sebe vždy říkám, když tady skoro denně čtu jaké dělá VW šrotkáry, že to ti lidi pořád kupují. Že by si ti lidi, a že jich je, libovali v nekvalitě?"1. kvalita a spolahlivost nie je celkom to iste (passat "pocit" a opravi to kazdy laznik , aj ukradne)
2. ludia su ovce - v 90 rokoch bola v CR /SR najpredavanejsia Skoda (cez 40%), nic proti Skode, ale chces povedat, ze lepsi pomer cena/vykon (kvalita) nebola a nie je ani teraz ?
3. Passat sa predava hlavne ako fleetove auto (zlava pre DE firmu aj 40%, podla odberu), sukomne su to hlavne ojazdene auta.

MickeyMon
23. listopadu • 14:29

Okruh - neokruh to mam totalne uprdele, ale to ze menim diely na podvozku po 50 tkm, tak to ma sere. Tie TQA prasce dobtre vedie, ze robia smejdy - pekny priklad 100x omielana vaha vzduchu. Doprcal to BOSCH (vie sa o tom od cca 1996), ale oni to veselo predavali az do 2001 ! Pritom bezproblemova nahrada existovala od HITACHI (montovana len do 2,5 TDI 180PS). Takze miesto investovanie do kvality supli prachy do vrecka a hybaj za kurvami do Brazilie ( sudna afera VW 2007 ). Na to sa uz zabudlo, ze ... ako aj na slabu zivotnost podvozku B5 a zlu konstrukciu brzd do roku 2003 (za dazda nestihalo odtlacat vodu z kotuca).
Na tom sa zaraba, presne ako bezna Cinska qualita ... B-]

sid
23. listopadu • 8:47

Tak tak, VW koncern dělá opravdu dobrá auta.

asdf
22. listopadu • 17:32

to měl hitler taky B-]

Toper
22. listopadu • 17:51

Ještě něco?

asdf
22. listopadu • 18:05

jj, taky měl jedno varle a pro stejný lidi založil vw B-]

Toper
22. listopadu • 19:14

Zkus něco o autech. Jestli tedy víš, co to vůbec je.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
asdf
22. listopadu • 19:26

jj vim, jen nevim proč bych měl psát o autech v diskusi o folkswagnech B-]B-]B-]

Toper
22. listopadu • 19:28

Ty, pro jistotu, vůbec nic nevíš.

asdf
22. listopadu • 20:13

co vim jistě je, že jsi kokot B-] jsi si ho strčit do vejfuku u tej svej desetiletej fabie a už sem nelez B-]

Skyline
23. listopadu • 7:17

:-D

Shimi
22. listopadu • 21:21

to asdf: Koukám, že rozdáváš radost po celém Autorevue :-D

asdf
22. listopadu • 21:35

to víš, jsem krásný chytrý vzdělaný a bohatý odborník na auta B-] ale ted už bys měl jít spát, než ti maminka zakáže internet B-]

Toper
22. listopadu • 23:56

Vidím, že máš problém s tím, že tvoje auto umí jezdit jen rovně. :-DPS: Ale to je tvůj problém, že sis nekoupil pořádné auto, ale americkou sračku. ;-)

Sid
22. listopadu • 10:47

Hmmm to bude VW neporazitelný:)

Doporučujeme

Články odjinud