VW se auty jako bmw5 a MBE zcela určitě nezabývá. On chce posunout phaeton marketingově trochu výš a tak mezi něj vloží ještě jeden model. Cenové rozpětí mezi passatem a phaetonem je obrovské a tam se ještě jeden model v pohodě vejde. Konkurenty, kteří jsou v článku uváděni, se nemusí vw vůbeczabývat. Pro passat toto cenoví konkurenti vlastně nejsou, protože jsou výrazně dražší. Cenovým konkurentem jim bude až připravovaný nový model.
Výhodu má v tom, že v podstatě nemusí nic vyvíjet. Stačí udělat levnější variantu A6 v podobě nových vnějších panelů a VW-style interiéru a mají hotovo.
Myslím si, že touto cestou asi nepůjdou i když můžou tuto techniku využít a mají ji k dispozici. Sázel bych spíš na to, že zůstanou u motoru vpředu napříč. Podélnou zástavbu nechají v audi, porsche a bentley.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.