Volkswagen chce další model mezi Passatem a Phaetonem

U Passatu a většího Phaetonu to skončit nemusí. Volkswagen údajně připravuje ještě jeden model, který by se zařadil mezi tyto dva modely a konkuroval Mercedesu třídy E a BMW řady 5. Aspoň to tedy tvrdí německý Auto Bild. Bude vypadat jako sedan, ale měl by to být liftback. Má být i verze kombi.

Otázka je, co bude Volkswagen dělat s autem, které by přímo konkurovalo Audi A6. Navíc v této cenové relaci se zákazníci přeci jen přesouvají k prestižnějším značkám, to by musel Volkswagen nasadit velmi agresivní cenovou politiku.

Kombi | Sedany | Volkswagen | První svezení | Volkswagen Passat

Nový Passat chce sebrat zákazníky i BMW první jízdní dojmy

Pro Volkswagen je nyní velmi důležitý trh v Číně a také v USA, kde značka trochu stagnuje. Právě pro Američany potřebuje přijít s něčím novým, Číňané mají zase rádi velká auta. V Evropě teď navíc frčí spíše crossovery, ale větší model od VW zkusí štěstí samozřejmě i tady.

Otázkou je, na čem Volkswagen takové auto postaví. Platforma MQB ještě takovou stavbu umožní, nebo si VW půjčí základ u Audi. Ohledně motorů se asi nedá očekávat nic zvláštního. Vedle šestiválce 3.0 TDI s elektrickým turbem se určitě objeví úplně nový motor 2.0 TDI. Počítat se dá i s hybridní verzí.

Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 126 389 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2010
Stav: 140 312 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 2
Rok výroby: 2004
Stav: 159 323 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků