Jako koncern by na predni pricky meli, jako automobilka to je nemozne. VW v nekterych cenovych kategoriich nema co nabidnout. To casto ani stajovy tahouni Skoda a Seat. Celou tragedii neobjektiniho pohledu na zapadni trh ukazoval treba rozhovor pro noviny s R. Jungem , ktery prohlasil ze uvedou konkurenta pro Logan jiz za 10 az 12 tisic euro. To je proste k placi.
Zapomínáte že VW není jen Evropa , co Jižní Amerika, Afrika, Čína atd..? Podle mně na to mají i jako automobilka ne jen koncern
Co je na tom k pláči? Že dokáží drákulovým saním vzít klientelu i s vyšší cenou? Já se ani nedivím.
Hmm pravda bude někde uprostřed ono rozdíl 3000,- až 5000 € je podle mně moc velký. Záleží jestli většina která kupuje Logany ty 3000€ nechce dát, nebo je prostě nemá.
Já bych byl opatrný s pojmem většina. Kdyby tomu tak bylo, bojoval by s Toyotou o prvenství Renault a ne VW.A pokud jde o ty 3000E, tak on za ně VW majitelům dává cosi navíc. V tom je krása trhu, můžeš si vybrat co ti vyhovuje a na co máš.
Uvedl jsem ...většina která kupuje Logany... to je myslím dost opatrný pojem. Tedy většina těch kteří koupí Dacii Logan, nekoupí jiné, byť lepší auto, protože kupují podle ceny. Nikoliv že nevědí, že existuje lepší. Řekl bych, že mnoho odvětví na světě má obrazně své "Logany". Tedy zboží, které lidově odrbané, levné, ale funkční. Dá se říci, že to zboží je pro masy a s vyšší cenou počet kupujících klesá, pokles rozhodně není lineární, ale křivka bude mít několik zlomů.
To jo. Jenže to směřuje k filozofické otázce, zda ta skupina lidí, kteří odrbané levné ale jakžtakž funkční výrobky implicitně preferuje, není v této pozici proto, že tak žije, myslí a pracuje. Což je začarovaný kruh spojený se slovem proletář alias socka. Nemyslím to zle, ale když vidím, jak logany, sparky a thalie před lowendovými hypermarkety jsou plněny z narvaných košíků šmejdovým zbožím místo méně narvaných košíků kvalitním zbožím, tak nějak mi to připadá opravdu jako životní pozice těchto lidí a ne jejich ekonomický limit. Protože jestli se Franta přežere bůčkem a zapije to pěti hnusnými pivy v ceně 4kč za půllitr místo toho, aby si (a dětem) koupil méně ale kvalitnějšího masa a zapil to jedním prazdrojem, vydá nakonec podstatně víc peněz za šmejd než kdyby koupil slušnou kvalitu v množství, které opravdu potřebuje potřebuje.
Je to dobrá zpráva i pro subdodavatele v čr. VW bude investovat. Jinak toho nemůže dosáhnout.
Tenhle kec už tady jednou byl...:D
ANO ANO.. FOLCVAGEN JE NAJLEPSI :) ako inak :) spytajte sa pana Ondrasika. on vyyyyyyyy :)
Kvantita byva casto na ukor kvality. Ale u VW to nehrozi, tam kvalita a spolhlivost nebyla nikdy, takze z toho plyne jenom vetsi mnozstvi vyrobenech Shitu. Uz peknych par let prodavam ojeta auta a jelikoz neziju v cesku, tak musim za auta rucit. Zatimco na Toyotach delam pred prodejem servis a maximalne pylovy filtr, kotouce a desticky, tak u VW a spol je to od mechanismu stahovani oken, pres napravy, vzduchovahy, elektriku prakticky vse. Svagr mel na rocni prohlidce u A4 TDi 48 zavad vcetne prevodovky na vymenu. Najeto 37 tisic km, na vsechny servisy jezdil a auto ma jak dite. Kdyz chtel auto vratit, tak mu nabidli rok zaruky navic. Nakonec to stejne vratil, ted ma IS 220D a nevi co je problem
to se nedivim, ze davate zaruku na ojetinu, kdyz delate tam kde delate. Jinak v CR se zarukou na ojetiny nemusi nijak chlubit, ono v CR jsou zaruky na ojeta auta tak nejak dana za zakona.a jinak udelam kontra. znamy si koupil avensis. behem prvnich 10tkm mu vymenili 2x rizeni, posilovac, cerpadlo, pulku predni napravy apod. behem 20tkm i razeni s prevodovkou. domluva ohledne nejakych reklamaci a vraceni vozu zadna, nakonec se mu prodejce vysmal. auto prodal, sel do koncernu a je nadmiru spokojeny.takze asi tak k tem vasim zakomplexovanym pohadkam.
Nehadejte se, sou to vsechno plechovy krabice B-]
Správně. A nejvíc mě pobaví, když tihle rádobyvševědi popisují, jak (strejdovi, babičce, kámošovi...) vyměnili na autě i to, co do daného modelu výrobce nikdy nenašrouboval...:-P:-P:-P
Měl jsem na Passatu po třech letech problém s elektrikou a když jsem byl nucen jezdit do servisu skoro každých 14 dní, opravili to výborně - nabídli mi, abych si koupil nové auto.
tak to je skandál! ale zapomněl jsi dodat že to je 5x bouranej taxik a má nalítáno 900.000 km po Praze;-)
A NEMECKA KVALITA ZLYHALA...A TUSIM UZ AJ JAPONSKA... :)
Jo hoši, to budete mít těžký...Zvlášt v USA, tam v lednu vypálili rybník Ford a GM dokonce i Toyotě, když Toyota zaznamenala celkem drsnou ztrátu oproti 1/09, zatímco Ford a GM měli nárůst 24 resp. 16% :o))))Slavná Camry byla v lednu až 7má a celkem slušně jí převálcoval Chevy Malibu když se dostal na 6 místo.A díky současné aféře tam Toyota začíná poměrně rychle ztrácet kredit....
z nuly se roste pekne, spise se podivejme co ty poklesy znamenaly v absolutnich cislech. ono kdyz ford deset let jenom ztracel a prodeje byly blizke nule, tak jakykoli vykyv nahoru znamena procentne neskutecny rust...jina ford i GM ot maji vice mene za sebou, stanou se z nich "provincni" nevelke koncerny produktujici par bazmeku. toyota to prepiskla a zacina se na ni valit jeden kvalitativni pruser za druhym, takze vw se svym nemeckym vyckavacim manevrem vsem vypali rybnik. nakopi to prosperujici a bude velky. k tomu ma vyborne postaveni v cine, coz je do budoucna hlavni trh a diky tomu na rozdil od paberku u US a JP to dotahne daleko.takze je mi to burt
Zas až tak těžké to nebude....A o osud toyoty bych se rozhodně nestrachoval. Podobné masové serviceakce postihnou tu a tam každou automobilku včetně amerických a pokud je nezahraje do outu, což toyota neudělala, rozhodně jí neublíží, spíš naopak.
Pokud se problém táhne od roku 2005, jak jsem někde četl, tak to zatloukali a ignorovali pěkně dlouho. A snažili se to zamést pod koberec.Pozoruhodná je ta ignorance, že pokud by trochu rychleji zareagovali nemuseli to pět let vyrábět. To ukazuje na globální bordel uvnitř firmy.
Tedy prvni problemy s tim spadaji snad uz do pulky devadesatych let, postupne na to prichazely ruzne staty a toyota udajne vzdy problem resila jenom lokalne, nikdy ne globalne, az ted, kdy to vsechno prasklo. vysetrovani udajne stale bezi, nicmene jako u mitsubishi, kde zavreli par clenu vedeni to asi nebude.
Nojo, protože na osičku nenamontovali mazničku. Mohli by při servisních prohlídkách vždycky trošku máznout a gaspedál by se nezadíral.Ale po zkušenostech s Takenakou při výstavbě TPCA a jejich opravdu drsných úsporných praktikách se mi o japonské solidnosti tak nějak přestaly zdát růžové sny a tady se nedivím, no.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.