to je parádní autíčko, i když předchozí model se mi líbil víc. Tohle designově trochu zavání Kiou 3-[
Bylo by hodně liboví kdyby ste dělali videa :)
Pane redaktore, hodiny by jsem neoznačil za obří inovaci. Předcházející verze Passatu CC tyto hodiny již obsahovala v modelovém ročníku 2012.
to bola ironia...;-)
Přijde mi, že si vw opravdu dost kálí od vlastního hnízda. Pokud vozíte vzadu business partnery denně, tak si stejně nekoupíte Passata, tak proč kupovat klasickou verzi, když je zde tahle kráska? A navíc již oficiálně 5ti místná, kdyby jste opravdu zadní sedačky někdy využili.
Pokud vozis denne obch. partnery, tak si nekoupis passata....
Pokud denně vozíš obchodní partnery, tak musíš být jedině řidič...
....taxikář :-D
Přesně tak, je to levnější, nevypadá to špatně a všichni tomu budou stejně říkat Passat, ať se to VW snaží změnit sebevíc. Takže to kanibalizovat skutečný Passat bude stále.
Klasicka verze se kupuje kvuli kombiku. Ono tech kratkych Passatu zas tak moc nejezdi, vetsina produkce jsou prave kombiky. Ve firmach, kde si lide mohou vybrat je to tak, ze bezdetni si objednavaji CCcka, protoze jsou cool a tatove od rodin klasicke Passaty v kombiku, protoze pro rodinu jsou mnohem praktictejsi. A par extremistu s vetsimi rodinami pak pripadne Sharany.
Bol to jeden z mojich favoritov na dalsie auto ale teraz som v nom isel a hodnu chvilu som musel maturovat aby som sa posadil dopredu tak aby som si nebuchal hlavu o strechu a v zadu sa mi to nepodarilo vobec a to mam slabych 185cm
Tedy nevím, kterým CC FL jste jezdili, nicmene ja mam 190 cm, vcera jsem ho zkousel, a cekal jsem potize se stropem, a NIC (!). Jediny problem pri me vysce je vystupovani z auta ven, to je skutecne drobny problem, kdy pri me vysce jsem opravdu hlavou vzdy pri vylezani brknul o oblouk "futer" dveri, a trochu si kvuli tomu namohl krk. Nicmene pri posazu zadny problem.S problemem A sloupku jsem se nesetkal, spise me udivili hybridni ovladani sedacky auta, kdy cast je mechanicka a cast elektricka, to je docela nepochopitelne a vlemi neobvykle...
Taky jsem ho chtěl, ale problém s prostorem jsem s mými 193 cm vyřešit nedokázal.
přesně tak, mám 191cm, což v kombinaci s minimální výškou posezu a umístěním A sloupku nejde dohromady - jinak řečeno, ten A sloupek je přesně ve výšce spánku, byť bylo sedadlo až dole...
ja som to nechcel kvoli nedostatocnej svetlej vyske. Auto, ktore neprelezie cez retartder vbez toho aby to patricne odlahcilo penazenku je nanic
V clanku je nesmysl. Rychlostni limit na silnici samozrejme neurcuje tak, ze si zjisti ze je v CR a tam je na okrskach devadesatka, zjistuje to tak, ze ke kazdemu useku silnice ma v databazi prirazenou rychlost, tohle umi prenosne navigace uz dlouha leta. Jinak by totiz krome znacek musel byt schopen detekovat i krizovatky (coz neni vubec trivialni), aby mohl urcit kdy konci platnost predchozi prectene znacky.
je vůbec k čemu to XDS u čtyřkolky ?Taky se docela divím že Brusel ještě nezakázal používání takhe ztrátového systému který při přidávání plynu zároveň brzdí. S takovou to nevypadá s ledními medvědy vůbec dobře, ještě že to aspoň trochu zachraňují tím moderním odpojováním kompresoru klimatizace, což je řešení používané běžně už před lety
Je otázka, co je ztráta. Jestli to, že to zpomalí dané kolo na otáčky odpovídající odvalování po silnici a nebo neřízené protáčení kola na ledu :-)
Ridit otacky kompresoru podle potreby a pripadne ho zcela odpojit umi domaci klimatizace uz minimalne celou dekadu, spise dele.
Všechny climatronicy, které jsou v koncernu již od devadesátých let, uměly kompresor odpojit. Spojka sama o sobě těžko může řídit otáčky, ty jsou závislé na otáčkách motoru (protože je spojka poháněná klínovým řemenem). Leda že by spínala a rozpínala s vysokou frekvencí a tím určovala rychlost kompresoru, ale to je asi sci-fi :-))
Tak vykon kompresoru se u climatronicu tusim ridi promennym zdvihem pistku a myslim ze cast produkce skutecne odpojovani nemela. Tak to holt znova zavedli
ano, původně bylo pouze spínání elektromagnetické spojky v řemenici kompresoru (zapnuto/vypnuto), posléze se zavedly kompresory, které regulovaly výkon proměnným zdvihem pístků, nicméně na nějaké procento, z logiky věci, byly pořád v provozu, což mělo za následek sníženou životnost, oproti původní verzi. takže nyní se zase opět vracejí k těm klasickým.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.