Volkswagen Caddy prošel modernizací a downsizingem

13 komentářů

Pekne, ale kto toto kupi
5. února • 15:48

Pozeral som na cenu 4x4 diesel dsg. s dovybavou zhruba cena 35000 ???

Ondřej
5. února • 13:47

Volkswagen Kaďák. Aspoň to i jako taková bouda hranatá vypadá :-D A záchodová mísa je určitě ve volitelné výbavě za tučný peníz, že? B-]

Antiautomat
5. února • 12:16

2.0 TDi / 55kW...nemal nahodou ten isty vykon prajednoduchy a-t-m-o-s-f-e-r-ic-k-y diesel spred 30 rokov? Konkretne OM601, ten mal dokonca ak ma pamat neklame o par konikov viac. Aha, pardon, s tym rozdielom, ze tie motory jazdia dodnes s beznymi najazdmi od polo miliona vyssie, co je zrejme dnes strasny zlocin spachany na charite vyrobcu, ze..Konzern skratka vsadil na uzasny pokrok, bravo .:-DOzaj, ked sme uz pritom. Mali sme tu uz inteligentny stierac, moze mi niekto vysvetlit dalsi slovny zvratok z marketingovej hyperinteligentnej extragalaxie zvany ''multikolizna brzda''?

JB.
9. května • 21:23

To bude zřejmě emisními normami. Dávno je pryč doba, kdy motory pracovaly za optimálních podmínek bez ohledu na vypouštěné emise. Dále pak je pro výrobce jednodušší a méně nákladné vyrábět jeden typ motoru a softwarově jej omezit (spolu s jiným příslušenstvím motoru-turbo, intercooler, EGR...) na potřebné výkonové kategorie za patřičný peníz, než dělat tři různé druhy (obsahy) motorů.

Lada
13. listopadu • 22:20

Ano, je to tak. Motor 500 ccm, nízkozdvihový honěný dvěma turby, vytočený na 25 000 ot. při plném výkonu 350 koníků, pro parádu alespoň 6 výfuků. SW se výkon odstupňuje na 50 kW, atd. Vyhoví se všem.

Pepa
5. února • 13:45

Brzda ses jediny tak ty.

mpolan
5. února • 12:41

Použij google, panejo... Nebo Bing, pokud to s googlem neumíš. Hned první odkaz.
Ale že jsem hodný: je to autonomní brzdný systém po nárazu, který zastaví auto na základě údajů z čidel airbagů, ESP a dalších, aby třeba nevlétlo pod další auto, nevylétlo z cesty atd. Dá se "přetlačit" šlápnutím na plyn, je-li nutno.

Antiautomat
5. února • 15:57

@mpolan > najprv je nutne citat pozornejsie. Potom chapat. A az potom reagovat.
Stale nic? Tak to teda specialne pre Teba zjednodusim. Ide mi totiz (div sa svete) o nazov a nie o system samotny. Rozoberme si ten slovny nezmysel:
multi = mnohonasobny (moze byt?)
kolizia = zrazka (suhlas?)
No ale tym sa nutne dostavame k spomenutemu slovnemu zvratku 'mnohonasobne-zrazkova' brzda. Kto taketo slovne palogicke nezlucitelnosti (nazvime to priamo kktiny) na oblbnutie ludi vymysla je u mna dement. Este vacsi ten, kto to nevaha opakovat. Ostatne podobnymi slovnymi zvratenostami sa katalogy priam hemzia. Dalsie slovicko, ktoreho su plne je *optimalizovany*...obcas ked citam nejaky katalog, tak sa mi chce sr.t. No a inteligentny stierac /bol tu dokonca aj alternator/, to uz je uplna zhovadilost na osemnastu.

jean
5. února • 9:35

S tým litrovým benzínom si robia prdel? Aspoň že diesle majú normálny objem.

Pepa
5. února • 10:27

Jestli sis nevsim, tak to ma vyssi vykon nez 1.2 TSI. Co se ti nelibi? Slysis poprve o downsizingu? Tak to se priprav, ze i tvoje Lambo bude zachvili jezdit s litrem.

jean
6. února • 9:04

Lambo nemám, ale nie je zas také ťažké si domyslieť, ako sa bude správať ten motor v takom ťažkom aute.

mpolan
5. února • 12:37

Koho zajímá vyšší výkon z maličkého motůrku? Jen si tím připravují živnou půdu pro opravy po sto tisících kilometrech. Spotřeba na doraz honěného sekačkomotůrku taky nebude zázračná, to radši atmosféru 1.6 stejného výkonu.

Pepa
5. února • 13:37

Rekl ten, co nikdy nejezdil s litrem.

Doporučujeme

Články odjinud