Volkswagen Caddy prošel modernizací a downsizingem

Představovat nějak rozáshle malou dodávku Volkswagen Caddy asi nemusíme. Nyní tento oblíbený model prošel poměrně rozsáhlou modernizací, která se dotkla nejen designu exteriéru a interiéru, ale i motorů pod kapotou, kam se nastěhovaly výhradně přeplňované jednotky TSI a TDI.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vedle klasické základní pracovní verze s černými nárazníky můžete mít i vyzdobenou stylovou osobní verzi. Existují i různé varianty úložného prostoru

Minulé generace se prodalo 1,5 milionu, automobilka chce na tento úspěch navázat. 

Testy | Ojetiny | Ford | Volkswagen | Opel | Srovnávací testy | Volkswagen Passat | Ford Mondeo

Srovnání ojetin za 300 000 Kč: Ford Mondeo, Opel Insignia, VW Passat

Z novinek se objevují bezpečnostní systémy, které známe z Golfů, Octavií a Passatů. VW Caddy tak může mít třeba multikolizní brzdu, systém nouzového brzdění a dokonce i adaptivní tempomat, který pro vozy s manuálem funguje v rozmezí 30 — 160 km/h, ve verzi s automatem dokonce umí sám zcela zastavit vozidlo a opět ho rozjet.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Základní ergonomické rozvržení je pro všechny verze výbavy stejné

Pod kapotou se objevuje tříválec 1.0 TSI o výkonu 75 kW (102 k), který je dokonce výkonnější než čtyřválcová jednotka 1.2 TSI (62 kW / 84 k). Vrchol nabídky benzínových motorů tvoří jednotka 1.4 TSI o výkonu 92 kW (125 k). Motor 1,4 l se bude prodávat i ve verzi TGI na zemní plyn CNG. Tato verze se spotřebou 4,1 kg/100 km nahradí atmosférický dvoulitr na CNG ze starší generace.

Největší zájem bude asi o čtyři naftové verze. Pod kapotou je vždycky jednotka 2.0 TDI o různých stupních naladění od 55 kW (75 k) do 110 kW (150 k). Spotřeba základní verze BlueMotion je pod 4 litry nafty na 100 km. Většinu motorů lze kombinovat i s automatickou převodovkou DSG.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2000
Stav: 156 244 km
Cena: 25 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

včera | Radek Pecák | 46 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků