Volkswagen Caddy nabídne kombinaci DSG/CNG

Jednou ze ženevských premiér Volkswagenu bude Caddy TGI BlueMotion včetně varianty s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG. Výrobce slibuje teoretický dojezd na plyn až 860 km. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Kromě nádrží na stlačený plyn pod podlahou mají modely TGI také menší nádrž na běžný bezolovnatý benzin

Stejně jako u dalších koncernových modelů upravených pro spalování stlačeného zemního plynu (CNG) je nový Caddy TGI BlueMotion poháněn motorem 1.4 TSI, který v úpravě na CNG dosahuje výkonu 81 kW a točivého momentu 200 Nm. Pod podlahou uložené nádrže pojmou 26 (Caddy), respektive 37 kg (Caddy Maxi) stlačeného zemního plynu, benzinová nádrž má objem 13 litrů. 

Technika | Škoda | První svezení | Škoda Octavia

Škoda Octavia G-Tec může jezdit i na kravský hnůj [první jízdní dojmy]

Další podrobnosti o novém Volkswagenu Caddy TGI BlueMotion se dozvíte v připojené tiskové zprávě: 

Zobrazit tiskovou zprávu

Modely přizpůsobené spalování zemního plynu nabízejí všechny větší značky skupiny Volkswagen, ovšem s omezeními plynoucími z koncernové strategie. Audi A3 g-tron i Golf TGI lze koupit i s DSG, ale Octavii G-Tec a Leon TGI nikoliv. 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků