Volkswagen Buggy Up!: nový člen široké řady

Značka Volkswagen ve Frankfurtu představila svůj strategický minivůz Up! ve společnosti škály odvozených prototypů.

Netřeba dodávat, jak významnou roli hraje nový subkompakt Volkswagen Up! v plánu koncernu VW Group stát se v roce 2018 největší automobilkou na světě. Podobně jako tomu bylo třeba v případě modernizovaného Renaultu Twingo pro modelový rok 2012, také VW Up! se na právě probíhajícím autosalonu ve Frankfurtu prezentoval ve společnosti celé řady odvozených modelů. Tentokrát šlo o prototypy, jejichž budoucnost v sériové produkci zatím není zcela jistá, a kromě elektromobilu Volkswagen e-Up! mezi nimi vynikla stavba Buggy Up!.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tato studie ideově odkazuje na sérii „bugyn“ odvozených v šedesátých letech ze sériových „brouků“ první generace v Kalifornii. Dvoumístný, otevřený koncept bez bočních dveří se vyznačuje mimořádně lehkou konstrukcí s řadou výztužných prvků včetně ochranného oblouku nad hlavami cestujících. VW Buggy Up! je 3 584 mm dlouhý a 1 672 mm široký, oproti výchozímu modelu Up! je tedy o něco větší do všech směrů, světlá výška narostla o zhruba 20 mm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jednoduchý vozík se vyznačuje instalací pětipaprskových, osmnáctipalcových litých kol s pneumatikami Dunlop SP Sport Maxx o rozměru 205/40 R18. Jelikož jde o skutečné plážové vozítko, interiér je zcela vodovzdorný, otevřené prahy a kanálky na podlaze mají zajistit, že při případné vodní smršti nedojde k vyplavení interiéru. Ačkoli Volkswagen zatím nepotvrdil, že by s touto studií počítal do sériové výroby, jeho představitelé uvedli, že VW Buggy Up! předznamenvá celou řadu nových modelů odvozených z řady VW Up!.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků