Volkswagen Buggy Up!: nový člen široké řady

Značka Volkswagen ve Frankfurtu představila svůj strategický minivůz Up! ve společnosti škály odvozených prototypů.

Netřeba dodávat, jak významnou roli hraje nový subkompakt Volkswagen Up! v plánu koncernu VW Group stát se v roce 2018 největší automobilkou na světě. Podobně jako tomu bylo třeba v případě modernizovaného Renaultu Twingo pro modelový rok 2012, také VW Up! se na právě probíhajícím autosalonu ve Frankfurtu prezentoval ve společnosti celé řady odvozených modelů. Tentokrát šlo o prototypy, jejichž budoucnost v sériové produkci zatím není zcela jistá, a kromě elektromobilu Volkswagen e-Up! mezi nimi vynikla stavba Buggy Up!.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tato studie ideově odkazuje na sérii „bugyn“ odvozených v šedesátých letech ze sériových „brouků“ první generace v Kalifornii. Dvoumístný, otevřený koncept bez bočních dveří se vyznačuje mimořádně lehkou konstrukcí s řadou výztužných prvků včetně ochranného oblouku nad hlavami cestujících. VW Buggy Up! je 3 584 mm dlouhý a 1 672 mm široký, oproti výchozímu modelu Up! je tedy o něco větší do všech směrů, světlá výška narostla o zhruba 20 mm.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Jednoduchý vozík se vyznačuje instalací pětipaprskových, osmnáctipalcových litých kol s pneumatikami Dunlop SP Sport Maxx o rozměru 205/40 R18. Jelikož jde o skutečné plážové vozítko, interiér je zcela vodovzdorný, otevřené prahy a kanálky na podlaze mají zajistit, že při případné vodní smršti nedojde k vyplavení interiéru. Ačkoli Volkswagen zatím nepotvrdil, že by s touto studií počítal do sériové výroby, jeho představitelé uvedli, že VW Buggy Up! předznamenvá celou řadu nových modelů odvozených z řady VW Up!.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2010
Stav: 152 891 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Passat 1.8
Rok výroby: 2002
Stav: 176 845 km
Cena: 40 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků