Volkswagen BUDD-e: Tohle je elektrická odpověď na Dieselgate

Volkswagen dopředu upozorňoval na skutečnost, že na veletrhu CES 2016 představí koncept naznačující elektrickou budoucnost této automobilky. A tak se také stalo. Vůz se nakonec jmenuje BUDD-e.

Elektromobily | Autosalony | Volkswagen | Byznys

Volkswagen bude na CES 2016 prezentovat začátek nové elektrické éry  

Volkswagen BUDD-e Concept ukazuje především novou platformu MEB, která je připravena pro stavbu elektromobilů. V podlaze jsou zabudované akumulátory s celkovou kapacitou 101 kWh, které napájí dva elektromotory. Jeden pohání přední nápravu, druhý tu zadní. Bavíme se tedy o elektrické čtyřkolce. Maximální rychlost dosahuje na 150 km/h, dojezd na jedno nabití má být až 600 km. Volkswagen také slibuje dobití baterií na 80 % za čtvrt hodiny.

Tajné | Elektromobily | Volkswagen | Luxusní auta | Sedany | Hybridy | Audi

Volkswagen Phaeton se přesouvá až za rok 2020. Bude to plug-in hybrid

Designově představuje koncept BUDD-e moderní variaci na téma legendárního VW Bus. Samozřejmostí jsou diodová světla, diody denního svícení uspořádané do tvaru písmene C, za pozornost ale stojí také absence zpětných zrcátek a klik dveří.

Volkswagen

VW Bulli: znovuzrozený symbol volnomyšlenkářských 60. let  

Velmi futuristický je rovněž interiér, kde nenajdeme žádná tlačítka. Vše je nahrazeno displeji a ledasco můžete ovládat také gesty. Volkswagen upozorňuje třeba na možnost otevřít dveře mávnutím rukou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 174 216 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 144 252 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků