Volkswagen BUDD-e: Tohle je elektrická odpověď na Dieselgate

Volkswagen dopředu upozorňoval na skutečnost, že na veletrhu CES 2016 představí koncept naznačující elektrickou budoucnost této automobilky. A tak se také stalo. Vůz se nakonec jmenuje BUDD-e.

Elektromobily | Volkswagen | Autosalony | Byznys

Volkswagen bude na CES 2016 prezentovat začátek nové elektrické éry  

Volkswagen BUDD-e Concept ukazuje především novou platformu MEB, která je připravena pro stavbu elektromobilů. V podlaze jsou zabudované akumulátory s celkovou kapacitou 101 kWh, které napájí dva elektromotory. Jeden pohání přední nápravu, druhý tu zadní. Bavíme se tedy o elektrické čtyřkolce. Maximální rychlost dosahuje na 150 km/h, dojezd na jedno nabití má být až 600 km. Volkswagen také slibuje dobití baterií na 80 % za čtvrt hodiny.

Tajné | Elektromobily | Volkswagen | Luxusní auta | Audi | Hybridy | Sedany

Volkswagen Phaeton se přesouvá až za rok 2020. Bude to plug-in hybrid

Designově představuje koncept BUDD-e moderní variaci na téma legendárního VW Bus. Samozřejmostí jsou diodová světla, diody denního svícení uspořádané do tvaru písmene C, za pozornost ale stojí také absence zpětných zrcátek a klik dveří.

Volkswagen

VW Bulli: znovuzrozený symbol volnomyšlenkářských 60. let  

Velmi futuristický je rovněž interiér, kde nenajdeme žádná tlačítka. Vše je nahrazeno displeji a ledasco můžete ovládat také gesty. Volkswagen upozorňuje třeba na možnost otevřít dveře mávnutím rukou.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků