Volkswagen Bik.e: svérázný motocykl

Autosalon v Pekingu nepatří pouze automobilům, ale objevují se zde i jiné druhy dopravních prostředků.

Volkswagen se zde blýskl studií malého elektrického dvoukolového vozítka na pomezí bicyklu a motorky. Kombinace kompaktních rozměrů, nízké hmotnosti a lehkých akumulátorů stroji umožní dojezd 20 km rychlostí až 20 km/h. Lze jej poskládat a uložit do prostoru pro rezervní kolo v běžném automobilu

Dr. Ulrich Hackenberg, jenž má ve Wolfsburgu na starosti oddělení výzkumu a vývoje, k premiéře uvedl: „Myslíme daleko za automobily a soustředíme se na mobilitu jako takovou. Pracujeme se zvláštními týmy složenými z odborníků s cílem dívat se daleko do budoucnosti bez vazeb na současné konvence.“ Na rozdíl od podobně koncipované studie Lexus Hybrid Bicycle by se tento Volkswagen do sériové výroby časem dostat mohl. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Volkswagen Bik.e
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků