Volkswagen Beetle v prvním ladění VWvortex

Třetí generace volks wagenu „brouk“, která ale již zdaleka není ničím „lidovým“, přináší první tuning. Ve stylu Porsche 911...

Kompaktní Volkswagen Beetle třetí generace se veřejnosti představil teprve nedávno a české publikum se s ním mohlo dopodrobna seznámit na nedávném brněnském Autosalonu 2011, ale již nyní vám můžeme nabídnout první ladičský projekt, který z tohoto „brouka“ vychází. S ohledem na pověst tohoto kultovního stroje se můžeme v následujících týdnech těšit na hotovou smršť individuálních staveb odvozených od modelu, který se začne oficiálně prodávat až v srpnu. Pokud „nemůžete dospat“, podpoříme vaše chutě tímto „malým Porsche“.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nese jméno 2012 Beetle RS Stage 1 a vzniklo v dílnách Volkswagenu oddané společnosti VWvortex na základě vozu z předprodukční série poskytnutého Volkswagenem. Díky tomu stroj postrádá jakékoli výrobní štítky či značky a pánové z VWvortexu mohli nechat naplno propuknout své fantazii, která „brouka“ nakonec přibližuje vozům Porsche (řeč je zejména o modelu Porsche 911 GT3 RS), s nimiž toho měl původní VW Type 1 tolik společného.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

A začněme u kol, jež přeci „dělají auto“. Firma VWvortex tohoto „brouka“ opatřila sadou dvacetipalcových litých ráfků VMR710. Lakovány jsou jasně oranžovou barvou a vpředu i vzadu obouvají pneumatiky Continental ExtremeContact DW o rozměru 245/35 ZR20. Za nimi se nacházejí brzdy Brembo Stage II s odvrtávanými kotouči a čtyřpístkovými hliníkovými třmeny. Na žádné extrémní modifikace karoserie se netěšte, zatím se omezují na oranžovou grafiku ve spodní části dveří a broušené logo 3M Titanium na zádi. Nad ním se pak nachází křidélko, vyvedené opět ve stylu Porsche 911 GT3 RS.

Pánové z firmy VWvortex slibují, že po náběhu sériové výroby třetí generace Volkswagenu Beetle promptně přispěchají s dalšími sadami úprav včetně diferenciálu s aktivním dělením točivého momentu mezi obě přední kola, přeplňování či výfukového traktu.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek  Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek


 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků