Volkswagen Beetle Convertible: nový kabriolet na prvních fotkách

Volkswagen v první polovině letošního roku uvedl na trh novou generaci modelu Beetle, kterou brzy doplní provedení Convertible, tedy kabriolet. O této novince se už nějakou dobu spekuluje a na internet unikly také první fotografie. Tentokrát ale máme k dispozici oficiální snímky a také první informace.

Testy | Design | Volkswagen | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Premiéry | Palivo

Test: Volkswagen Beetle Sport 2,0 TSI DSG - pekelně svižný hmyz

Beetle Convertible zvládne složit střechu přibližně za deset vteřin, přičemž manipulovat s ní je možné do rychlosti 48 km/h. Kabriolet samozřejmě dostal kromě jiného zesílené přední sloupky a Automatic Rollover Support System, který ochrání posádku v případě převrácení vozu.

Evropská verze přijde na trh už v listopadu. Zájemci mohou vybírat mezi benzinovými motory 1.2 TSI (105 k), 1.4 TSI (160 k), 2.0 TSI (200 k) nebo diesely 1.6 TDI (105 k) a 2.0 TDI (140 k). Cena na německém trhu začíná od 21 350 euro. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 6 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků