Já bych chtěl spíš https://www.tipcars.com/forum/volkswagen-new-beet... ...
myslím, že tohle auto se hodně povedlo. Je tam vidět porsche styl. A jak bylo napsáno v článku, je to auto, které se bude líbit oběma pohlavím, není to auto jen spíš pro ženský jako new beetle. Určitě bych si ho koupil..
myslím, že tohle auto se hodně povedlo. Je tam vidět porsche styl. A jak bylo napsáno v článku, je to auto, které se bude líbit oboum pohlavím, není to auto jen spíš pro ženský jako new beetle. Určitě bych si ho koupil..
Je fakt hnusny, jak se snazi VW vsechny auta unifikovat a sterilizovat tak, aby byla uvnitr temer stejna. Kdyz se pak clovek podiva do Passatu, Beetla, Superba... je to +- stejne a bez napadu. Treba vsude ten jejich columbus kram, no to je vrchol..
Co nam prinesl stary Bouk?Male, levne a libive auto.Co prinasi inovovana verze?Velke, drahe a vykone....Kdyz koukam na novou verzi a predstavim si tu hromadu penez, co stal vyvoj.... cloveku se chce az brecet.At vezmou podvozek klasickeho Pola s 1,2l motorem a na to udelaji laminatovou verzi stareho Brouka. Vejdou se do 200kKc i s VW marzi a bude prodejne.Tohle je zase prace na prd. Kravataci z Wolfsburgu uz neumeji udelat lidove vozitko.
Jenže ona situace v Evropě po druhé světové válce a dnes byla úplně jiná. Tehdy neměla půlka Evropy co jíst, dnes je půlka Evropy přežraná.Proto ani auto vyvíjené pro dnešní dobu nemůže být stejné jako před 75ti lety.
Za to takové Mini One (Cooper / S) či Fiat 500 (Abarth) jsou úplné lidovky! :o)
S "laminátovou kastlí" u levného auta neprojdeš přes nárazové testy. Viz čína. Pokud bys na laminátu trval, musš zaplatit drahý vývoj -> drahý produkt. Starý brouk rozhodně nijak malé auto na svoji dobu nebyl, vzhledem k Mini či Fiatu 500 - ty jsou opravdu malé.Nový Brouk už prostě není levné auto, které motorizovalo poválečnou Evropu, ale drahá stylovka pro "pár" vyvolených.Lidové vozítko (v ohledu ceny) bude v koncernu tvořit New Small Family.
Nahodou laminat je mnohem lepsi nez ten plisek, co pouzivaji pimpongove. Uz i ten co byl na trabantech byl lepsi, ale mame k dispozici dalsi kvalitnek´jsi bez nutneho dalsiho vyvoje.Co se tyka velikosti, tak by dnes patril do malych vozu. Ale inoB je dlouhy a tlusty auto. Jinak na svou dobu byl prave mensi nez jina auta, musis to srovnavat s tehdejsi nabidkou.A lidove vozitko nemuze byt pro par vyvolenych, jinak to neni lidove vozitko. VW by rad delal retro, ale proste to neumi. Predvedl to na newB i na pokusu Bulli.
Laminát je dobrý leda tak na kánoe, ale ne na auta. Skleněná vlákna se při kolizi ochotně lámou.Na trabantech byl duroplast a ten zase při kolizi praská, prostě se roztříští a energii nepohltí, což je hlavní požadavek při konstrukci karoserie.Velikost brouku jsem srovnával s originály Mini a F500, a ty jsou proti Broukovi - jakémukoli - maličké. VW nechtěl udělat zmenšeninu svého brouka - proč by to dělal.VW nikde nikdy nového brouka neprezentoval jako lidové vozítko. Tím byl ten starý brouk. VW si to prostě dělá tak, jak chce on. A že by mu to nevycházelo? Nemyslím. ;-)
Nový Brouk se určitě povedl, je to moderní auto s retro nádechem a citelným odkazem na Porsche. VW jde trochu jinou cestou, než jiní, kteří tvoří moderní retro. Osobně je mi tato cesta bližší, nepotřebuji mít v interiéru design jako z minulého tisíciletí se všemi nedostatky a plusem pouze v jeho designu.
Tak to se pletes hochu. Retro je od toho, aby to bylo co nejvice podobny originalu. A nastesti to je i nazor vetsiny - podivej na prodeje Fiat 500 a VW Brouk. ;)
Pleteš se ty. Nikde není psané, jaké retro musí udělat, jak moc to má být retro a jak moc už ne. VW si zvolil jinou cestu než Mini a Fiat. Jestil bude úspěšná, to nech na nich. Prodej New Beetlu končil na hodnotě tuším 1.2 mil kusů, to je dobrý výsledek na poměrně drahé auto, když si vemu, že někdo tohle nedosáhne ani s celou svou sériovou produkcí na několik (i desítek let). Já tam problém nevidím. ;-)
Zaujímavé udávanie rýchlosti v koňoch:"... a vrcholného „dvoulitru“ 2,0 TSI naladěného na rovných 200 koní (147 kW). Ten vozu umožní dosáhnout nejvyšší rychlosti 225 koní ..."A novinka v ponuke koncernových motorov o objeme 1,8 na naftu:"... sáhnete po vznětovém čtyřválci 1,8 TDI CR dodávaném ve výkonových verzích 105 koní (77 kW) a 140 koní (103 kW)"
To je nová jednotka. 225 k/h :-DCo se týče 1,8TDI tak to je vítané rozšíření nabídky:-D Jen ty výkony mohly být vyšší:-))
Děkuji za upozornění, opraveno.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.